Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 45

Marry me or die (Draco Malfoy)

18 maart 2015 - 15:31

303

0

172



Hoofdstuk 45

(Draco pov)
"Draco, ik wil dat je terug gaat naar Hogwarts en er een oogje in het zeil houd voor Haary Potter, als hij daar verschijnt wil ik dat je hem naar me toe brengt, levend." Beveelt de Dark Lord. Mijn hart springt op van plezier, maar mijn gezicht blijft in een arrogante plooi. Eindelijk zou ik Artemis weer zien. "Oké, My Lord." Antwoord ik op een verveelde toon. Het is heel moeilijk om mijn enthousiasme te verstoppen. Vandaag ga vertrek je, om 19:30 precies, Snape opent de poort naar Hogwarts zodat je kunt verschijnselen. "Dan ga ik mijn koffer maken, My Lord." Zeg ik terwijl ik opsta. "Blijf zitten, Draco. Je hebt huiselfen om dat klusje voor je op de knappen. Een steek gaat door mijn hart. Ik denk aan die arme Dobby die enkele dagen geleden gedood is. Het was echt een enorm moedige elf en sinds ik het nieuws vernomen heb, probeer ik zoveel mogelijk werk zelf te doen. De huiselfen zijn namelijk ook erg droevig dat Dobby er niet meer is. "Ja, My Lord." Zeg ik en ik laat me terug in de stoel ploffen. "Ga de koffer van Draco maken, smerige huiself." Sist hij tegen de dichtstbijzijnde. "Ja, my Lllloorrd." En snel vertrekt hij met zijn oren plat tegen zijn hoofd aangedrukt. "Sorry." Mompel ik achter mijn hand. Ongemerkt schenkt hij me een kleine glimlach.

Artemis wandelt door de gang en snel trek ik haar achter de muur. Een gil verlaat haar mond. "Ben ik zo eng dan?" Vraag ik haar met een grijns. "Draco!" Roept ze terwijl ze rond mijn nek vliegt. Mijn lippen kussen de zachte huid van haar nek en een zucht van verrukking verlaat haar mond. "Kom mee." Fluister ik hees in haar oor. Ik kon het niet laten, ik zou haar nu onmiddellijk lief hebben


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.