Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 47

Marry me or die (Draco Malfoy)

18 maart 2015 - 15:33

328

0

189



Hoofdstuk 47

(Artemis pov)
De volgende 4 dagen zijn eindelijk gelukzalig. 's Morgens word ik wakker naast Draco. Door de dag ga ik naar de D.A. wanneer de anderen geen lessen hebben. Daarna ga ik met Fred en George naar de locatie en zenden we PotterWatch uit, en als laatste kom ik op mijn kamer en zie ik Draco, Nuvi en mijn kleine dochtertje. We zijn zo'n gelukkig gezinnetje en ik wens dat dit eeuwig door kon gaan. Dat is een egoïstische gedachten, want in dit zelfde kasteel en vooral erbuiten, zitten alle mensen in een hel van moord, bedrog, kortom, een hel.

Met een zucht laat ik me in de zetel vallen. Vandaag was het extra druk. Snape wilde om de 2 dagen lessen met me doen zodat ik bereid ben op het gevecht, ook al weet hij dat ik in de D.A. zit. Marcel doet een hele goede klus maar Snape wilt me extra spreuken leren. "Mama." Hoor ik plots. Verbaasd kijk ik naar mijn dochtertje die in de armen van Draco ligt. Haar Grijze ogen kijken me twinkelend aan. "Droomde ik nu of..." "Mama." Deze keer heb ik gezien dat het uit de mond van mijn kind kwam. "Oh mijn God, Draco! Ze zij mama!" Ik loop enthousiast naar mijn kleine meid en neem haar in mijn armen. "Hier ben ik Eleanor!" Voorzichtig zwier ik haar de lucht in. Eleanor giechelt van plezier. "Mama, mama, mama." Tranen staan in mijn ogen, zo ontroerend vind ik het. Draco neemt me langs achteren vast en kust mijn wang. Plots knalt de deur open. "Artemis, laat Nuvi weg gaan met Eleanor. De Dark Lord is onderweg." Zegt hij kordaat. "Waarom?" Vraag ik beduusd. "Harry Potter heeft iets nodig in het kasteel. En niet treuzelen. Dit is het gevecht waar alles vanaf hangt. Kom naar de Great Hall." Voordat ik nog kan antwoorden verdwijnt hij. Daar gaan we weer. Mijn hart bonkt in mijn keel en ik hoop dat dit alles goed komt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.