Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Shots/Stand Alones en Schrijfwedstrijden » Schrijfwedstrijd Cynthia, opdracht 1 ~Regen~

One Shots/Stand Alones en Schrijfwedstrijden

7 juni 2015 - 22:01

156

2

387



Schrijfwedstrijd Cynthia, opdracht 1 ~Regen~

Regen


Het regende die dag.
De druppels sloegen tegen mijn slaapkamerraam en gleden naar beneden. Ik volgde ze altijd met mijn ogen, en stelde me voor dat ze een wedstrijdje deden. Ik denk dat ieder kind dat wel doet.
Het zoontje van de buren, Niall, was alleen aan het spelen met zijn voetbal aan de kant van de straat. In de regen. Ik had het vreemd gevonden, maar ik hoorde zijn ouders ruziën. Hij wilde blijkbaar liever buiten zijn en nat worden, dan binnen zijn, te midden van het geschreeuw.
Niall had iets te hard tegen zijn voetbal aangetrapt. Het vloog weg, en hij ging er zonder na te denken achteraan.
Ik hoor nog het geluid van een slippende auto en gillende remschijven. Ik weet nog dat ik in mijn witte-met-roze-schaapjes pyjama naar beneden rende, schreeuwend. Ik zie nog steeds de zwaailichten van de ambulance en de politieauto’s.
Ik was toen zeven jaar oud.
Ik heb de regen nooit meer kunnen verdragen.


Reacties:


xcarrotx
xcarrotx zei op 24 maart 2015 - 16:02:
Wow my heart </3


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 20 maart 2015 - 22:06:
Wauw. Speechless.
Waarom kan iedereen hier zo goed schrijven? Echt prachtig dit.
x