Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Pact met de duivel (fanfic schrijft) » Het leven gaat door...

Pact met de duivel (fanfic schrijft)

1 april 2015 - 22:41

178

0

226



Het leven gaat door...

Rickey Hades had ons zijn verhaal gedaan en dat was dat. Ik en August meden daarna zijn aanwezigheid en hij de onze. Hij had ons een aanbod gedaan dat zowel krankzinnig als interessant was, maar zowel ik als mijn broer hadden besloten er niet op in te gaan.

Het duurde niet lang of het leven op Doodskopeiland ging weer zijn gewone gangetje: de haven draaide slecht, de arbeiders bromden en nog enkele gezinnen trokken weg. De dagen dat er geen schepen binnenkwamen, was ik thuis en werkte ik samen met mijn broer in de moestuin. We planten aardappelen, oogsten sla en kolen en keken hoe de mango’s, bananen en andere vruchten groeiden aan de bomen. Rikcey Hades en zijn bemanning bleven aangemeerd. Ik kwam zijn zeelieden regelmatig tegen in de havenstraten. Ze zopen en gingen stuk voor stuk naar de hoeren, behalve Rickey. Die leek dergelijke activiteiten te weren. Twee maand na de onthulling, vertrokken ze. Aan de ene kant was ik enorm opgelucht, aan de andere kant schreide mijn hart. August droomde van meerminnen, ik van zeemannen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.