Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 4.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 11:42

274

0

178



Deel 4.

I can get no sleep - Faithless.

Het is drie dagen drie dagen geleden en iedereen is er de dupe van in. Zelfs ik, wat zou ik anders zijn een slecht persoon. Ik kijk wat naar buiten, ik haat natuurkunde, stomste vak ooit. Het verbaasde me toen ik Bill binnen zag komen met Tom achter zich aan. Ik verwachte hem niet te zien, veel verwachte het niet. ‘Pieest.’ Ik kijk om en zie een papiertje op mijn bank liggen. Ik vouw het open en lees hem , ik maak er meteen een propje van. Leuk feestje, Ella. Dat stond er op. Ik vond het zelf ook wel leuk, maar wat er daarna gebeurde niet zo. Ik denk er liever niet terug aan, maar heel de dag word ik al aan herinnerd. Ik hoor hoe de bel een eind maakt aan de les natuurkunde. ‘Lees het stukje van de bloemzaden.’ Hoor ik. Lees het zelf, denk ik. ‘Op naar de lunch.’ Hoor ik Brooke zeggen. ‘Eindelijk.’ Zeg ik. Ik lach eens naar mijn beste vriendin en haak dan mijn arm in de hare. Mijn humeur gaat meteen weer onder nul als ik langs Tom loop. ‘Hij ziet er niet goed uit.’ zeg ik tegen Brooke. ‘Kan ik best aannemen.’ Zegt ze. Ik loop de kantine in en ga aan onze vaste tafel zitten. ‘Ella, wanneer is de volgende.’ Vraagt Zara die er bij komt zitten. ‘Zien we wel.’ Zeg ik. Maar niet te snel, denk ik. ‘Wel erg van Gina enzo.’ ‘Ja en Tom dan, weet je hoe erg.’ Ik ben het echt beu, ze praten er maar over, en ik krijg meer schuld gevoelens waarom weet ik niet, but it’s killing me.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.