Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Lily Potter » Hoofdstuk 1 Waar blijft die brief??

Lily Potter

16 april 2015 - 14:33

348

1

242



Hoofdstuk 1 Waar blijft die brief??

Lily potter wacht op haar brief, maar is ze wel een heks??

Lily werd sip wakker net zoals ze dat al een hele week wordt. Een week geleden heeft Hugo zijn brief al gekregen, waar blijft die van haar dan?! Ze wist zeker dat ze geen snul was, of toch niet zo zeker..? Maar dat kan niet gisteren nog, toen was ze boos geworden omdat ze eerder naar bed moest, toen brak er een bord vanuit het niets. Haar broer James maakt het er ook niet beter op. Op dat moment werd ze geroepen 'Lily luna potter, hoe vaak moet ik je nog roepen het ontbijt staat klaar,'riep Ginny. Had haar moeder haar dan eerder geroepen, ze zal er wel doorheen geslapen hebben. 'Ja ik kom eraan mam,'riep Lily terug. Ze liep naar beneden, op de trap kwam ze haar broer tegen, daar had ze nou net geen behoefte aan. 'Heb je nog steeds geen brief ontvangen, ik zou er maar zeker van zijn dat je een snul bent,'zei James op een plagerige toon. 'Doe nou eens aardig tegen je zusje James,'klonk het achter hun. Lily draaide zich om, ze keek recht in de heldere groene ogen van haar vader, Harry potter. 'Heey paps lekker geslapen?,'vroeg Lily. 'Ja hoor meisje, en let maar niet op je broer James hij probeert altijd heel grappig te zijn,' zei Harry met een vernietigende blik op James. Ze liepen met zijn 3en verder de trap af en liepen naar de ontbijttafel. 'Goedemorgen slaapkoppen,'zei Albus (de broer van Lily). 'Hup hup we gaan vandaag naar diagon alley, en we hebben afgesproken met tante Hermelien en oom Ron,'zei Ginny. 'Hier is mijn brief waar de school spullen op staan mam,'zei Albus. En hij gaf zijn brief aan zijn moeder net zoals James deed. 'Lily mag ik jou brief ook hebben,'zei Ginny. 'Ik heb geen brief,'Lily probeerde haar tranen binnen te houden. 'Oja,'zei Ginny. Ze gaf Lily een knuffel. 'Kunnen we niet wachten tot Lily ook haar brief heeft?,'probeerde Harry. 'Nee Harry, we kunnen Hugo's brief gebruiken, het zou wel een foutje zijn,'zei Ginny. 'Kunnen we nu eindelijk gaan, ik wil naar oom George zijn topfopshop,'zei James.


Reacties:


Redhead zei op 18 juni 2015 - 20:54:
Zo sip om alleen George te horen en geen Fred...