Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 5.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 11:47

280

0

164



Deel 5.

Return the favour - Keri Hilson.

Ik zit in de klas te wachten op die van wiskunde, ik hoor hoe Brooke met Viktor aan het praten is over Gina. Ik weet niet wat er met me is, waarom ik zo down ben, normaal ben ik een vrolijk meisje, maar ik denk dat ik Toms verdriet voel op één of andere manier. ‘Willen jullie allemaal volgen?’hoor ik de stem van mevrouw Ritzel zeggen. Ik sta op en loop naar de gang, waar iedereen uit hun klaslokaal komt. ‘Wat is er gaande?’vraag ik aan Brooke. ‘Geen idee.’ Zegt ze. Ik loop met de menigte mee naar buiten, het plein op. Daar staat de Directeur. Als ik stil sta merk ik dat Tom voor me staat. Hij ziet er echt niet goed uit. ‘Welkom allemaal, jullie zijn bijeengeroepen voor een mededeling, deze. Jullie weten allemaal dat zaterdagnacht omstreeks middernacht, Gina Trozenbachen is overleden, door een tragisch ongeval, enkele van jullie hebben het met eigen ogen gezien. We delen hierbij daarmee bedoel ik heel het schoolbestuur en de ouders van elke leerling, ons berouw van het verlies van deze jonge dame. Gina was een geliefd persoon en kon goed overweg met iedereen, ze behaalde goede resultaten en zou het gemaakt kunnen hebben, maar het moest niet geweest zijn. Ik zou graag één minuut stilte willen, voor Gina.’ Ik voel een brok in mijn keel, ik kan niet meer ademen, alsof er op mijn borst word gedrukt, ik heb nog nooit zoiets gevoeld, ik voel me net zoals Tom zich voelt, de tranen rollen maar ik maak geen geluid. Eén minuut lang, die stilte, voor haar, zijn vriendin, mijn vijand, zoals je zou kunnen zeggen, it’s my turn to love him.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.