Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 7.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 11:51

198

0

165



Deel 7.

Don't stop me now - Queen.

Ik kijk even naar boven, waar de zon plaats maakt voor de maan en de sterren, waar de lichte lucht plaatst maakt voor een donkere. Ik sta weer op en loop naar het padje, de lantaarnpalen beginnen te schijnen, het word al vroeger donker, dat betekend dat de herfst er aan komt. Dat betekent dat ik bijna zeventien word. Wil ik dat wel. Vast wel. Ik loop langs de oneven huisnummers, niet juist dus, misschien is dat de bedoeling. Ik slaag links in, nummer negentien. Ik stap de drempel op en bel aan. ‘Hoi, wat doe jij hier?’vraagt Bill. ‘Mag ik binnen komen?’vraag ik. ‘Ja, natuurlijk.’ Zegt hij verbaasd. Ik loop het huis binnen, ik ben hier nog maar één keer geweest en dat was toen Simone op me moest passen. ‘Is Tom thuis?’vraag ik maar meteen. ‘Ja, hij is op zijn kamer.’ Zegt Bill. ‘Zou ik even mogen.’ Vraag ik. ‘Ik zou zeggen probeer het eens, maar hij laat alleen mam binnen.’ Zegt hij. ‘Ik kan het proberen.’ Zeg ik. Hij knikt even, ‘Tweede deur links.’ Zegt hij dan. Ik loop naar de trap en stap hem voorzichtig op, raar gesprek, wat is er toch met hem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.