Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Schrijfwedstrijden ~ » Red Rose ..

Schrijfwedstrijden ~

21 april 2015 - 21:38

321

0

275



Red Rose ..

Image and video hosting by TinyPic

Tranen rollen van mijn wangen. Mijn ogen die steeds meer een stukje laten zien van hoe gebroken ik ben knipper ik verwoed om de tranen te stoppen maar zoals gedacht helpt het niks. De rode roos klem ik in mijn handen en de stekels boren zich een weg door mijn dunne vel heen maar niets kan mij nog schelen. Mijn ogen zijn gefixeerd op de jongen voor mij. Zijn ogen zijn dicht en hij heeft zijn lievelingskleren aan tot slot is de kleur uit zijn huid getrokken. De jongen die altijd herkent werd aan zijn vrolijke lach is niets meer van over. Zijn lippen zijn in een smalle streep getrokken en zijn handen zijn op zijn buik gevouwen. Zijn haren zijn hetzelfde zoals altijd een kuif naar rechts. Ik laat de rode roos langzaam zakken en leg hem zo voorzichtig mogelijk tussen zijn handen wetend dat hij het toch niet voelt. ,,Het spijt me zo Louis.'' de zoveelste traan druipt van mijn wang af en laat een natte plek achter op de plek waar Louis zijn hart zit. Voorzichtig buig ik naar voren en druk voor de laatste keer een kus op zijn lippen. De lippen die normaal warm en opgezwollen zijn, zijn nu koud en plat. ,,Harry kom jongen.'' mijn moeder staat ongemakkelijk bij de deur te wachten. Ik kijk nog een laatste keer naar Louis voor ik opsta, Mijn handen rood van het bloed door de roos. Maar wanneer zijn ouders aanstalten maken zijn kist weg te dragen word het me te veel. Ik zak door mijn benen als een hoopje pudding op de grond en begin hopeloos te schreeuwen en te huilen. ,,Blijf hier Louis! ,,Ga niet weg! ,,Laat me niet alleen.'' Hopeloze woorden blijven mijn mond verlaten. Niemand kon mij nog kalmeren alleen mijn Lieve Louis, maar hij was gestorven aan rotziekte genaamd kanker.

~

Hopen dat het toch een beetje overkomt zoals ik dat wilde x

~


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.