Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 9.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 11:55

381

0

170



Deel 9.

Sober - Pink.

Ik doe mijn kluisje dicht en loop samen met Brooke naar Duits. ‘Ben je nog naar hem toe geweest?’vraagt ze. ‘Nee.’ Zeg ik. Ik loop het klaslokaal binnen en ga vanachter zitten in het midden. ‘Wat boeiend.’ Zeg ik tegen Brooke. ‘Vind je.’ Zegt ze. ‘Nee.’ Zeg ik dan weer. ‘Brooke wil je ons iets vertellen?’vraagt meneer Franken. ‘Nee hoor meneer, doet u maar verder.’ Zegt ze. ‘Dat dacht ik ook.’ Zegt hij. Ik moet moeite te doen om mijn lach in te houden. Ik voel me al veel beter, het is dan ook al een maand geleden. Maar voor Tom niet, het lijkt alsof hij haar maar niet kan los laten. Hij moet plaats maken, voor mij. Als de bel gaat sta ik op en loop naar de gang toe. ‘vVanavond, feestje bij Zara thuis.’ Zegt Brooke. ‘Ik weet het.’ Zeg ik. ‘Je komt toch?’ ‘Natuurlijk.’ Zeg ik. Ik stap het geschiedenis lokaal binnen. Na vijftig minuten lang naar het gezeik van mevrouw De Swert geluisterd te hebben gaat de bel eindelijk. ‘Maandag test.’ Zegt ze nog. ‘Nog eentje te gaan.’ Zegt Brooke. ‘Dan Weekend.’ Zeg ik. Ik loop langs de kluisjes, als ik bij nummer 896 ben, stop ik het witte papiertje in het kluisje via de gleuf. Nu hopen dat hij zijn broer meeneemt. Ik loop snel naar scheikunde. Als ik de bel hoor gaan, ga ik gewoon weer stappen, ik ben toch al te laat. ‘Juffrouw Podolsky ga maar even een te laat briefje halen.’ Zegt Meneer Schwartz als ik binnenkom. ‘Tot u dienst meneer.’ Zeg ik. Ik draai me weer om en ga op het gemak naar de conciërge. Als ik de klas weer binnen kom en het groene papiertje op de desk leg, ga ik naar mijn plek. ‘Je hebt jezelf weer eens geholpen.’ Zegt Brooke. ‘Ik moest gewoon nog iets doen.’ Zeg ik. ‘Wat?’vraagt ze. ‘Jufrouw Podolsky, ga men les uit en wel nu en je hoeft niet meer terug te komen..’ Zegt de stem van meneer Schwartz weer. ‘Zal je straks wel zien, hoop ik.’ Zeg ik. Ik pak mijn tas en loop naar buiten. Ik ga op het schoolplein zitten, eigenlijk kan ik even goed weg gaan. Ik pak mijn mobiel en sms even naar Brooke dat ik al naar huis ben.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.