Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 10.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 11:57

442

1

181



Deel 10.

Complicated - Avril Lavigne.

Onderweg naar huis krijg ik een berichtje terug. ‘Ik zie je straks wel bij Zara.’ Staat er in. Ik doe de deur open en loop naar binnen. ‘Wat ben je vroeg.’ Zegt Rachel. ‘Laatste uur is weg gevallen.’ Zeg ik. ‘Best.’ Zegt ze. Ik pak wat te drinken uit de keuken en loop er dan mee naar boven. Ik pak mijn laptop en zet hem aan, ondertussen neem ik een grote slok uit mijn redbull. Ik ga met mijn laptop in de vensterbank zitten. Ik check even men MSN lijst, bij nader inzien heb ik er toch niet veel zin in. Ik ga naar youtube en log me in, ik zet Zombie van The Cranberries op en dan ga ik naar Netlog. Een paar reacties, ik accepteer ze en ga dan wat surfen op het internet. Na een halfuur, zie ik aan de overkant beweging komen. Ik zie Bill wat zwaaien met een papiertje, waarschijnlijk dat van mij. Ik hoop dat hij mee gaat, maar iets zegt me dat hij dat niet gaat doen. Ik leg mijn laptop weg en loop naar mijn kast, die uitpuilt van de kleren. Het is al zes uur, ik pak een broek en een topje uit de kast. Ik loop de gang op, naar rechts en loop de badkamer in, ik doe hem op slot en leg mijn kleren op de toilet. Ik laat het bad lopen en doe terwijl mijn kleren uit. Ik laat me in het warme water zakken en een halfuur later hijs ik me er weer uit. Ik droog me af en doe mijn kleren aan die ik had klaargelegd, de andere gooi ik in de wasmand. Ik pak de haardroger en begin mijn blonde haren te drogen op de hoogste stand. Ik stijl het daarna en doe dan mijn make-up. Ik loop de badkamer weer uit en zie dat het al bijna kwart na zeven is. Ik loop naar beneden. ‘Waar zijn mama en pap?’vraag ik. ‘Geen idee.’ Antwoord mijn zus die nog altijd in de zetel zit. Ik pak een appel en eet hem op, heb toch niet zo veel honger. Ik loop weer naar boven want in gezelschap van mijn zus, nauw dat is gewoon geen gezelschap. Ik pak mijn laptop weer op en zie dat Brooke tegen me bezig is op MSN, kan dat kind niet zien dat ik off ben. Ik reageer niet, ach ze gaat er niet dood aan. Ik zet mijn laptop af en leg hem op mijn bed. Ik kijk even op de klok en zie dat het nog maar half acht is. ‘Nog lang geen tijd om te vertrekken.’ Zeg ik tegen mezelf.


Reacties:


ChantouSEX
ChantouSEX zei op 31 mei 2009 - 13:52:
Naice!(L)

Snel verder ^^