Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alexander Rybak » Don't talk. I'm famous. » Deel 1: Girls like girls.

Don't talk. I'm famous.

31 mei 2009 - 13:56

256

2

304



Deel 1: Girls like girls.

Life is like a roller coaster, live it, be happy, enjoy life. -Avril Lavigne.

Samen met mijn manager Rick bekijk ik het resultaat van mijn zesde album die vanaf overmorgen 15 Augustus in de winkels zal liggen van Australië tot Europa. Tevreden kijk ik naar de cover, waar ik op sta al kussend met een meisje. Het album noemt Girls like girls. In tegenstelling tot mijn andere vijf albums is dit een album met veel verschillende genres. De vorige vijf waren allemaal Pop albums. Maar hier staan zowel Pop, Rap, R&B en zelfs Rock op. Geschikt voor vele mensen dus ik hoop dat hij goed zal verkopen. Er staan ook verschillende duetten op zoals Tune it up met Lil Wayne, Sisters met Paris mijn oudere zus en nog vele anderen. Dit album bedraagt maar liefst zestien tracks. En bijna de helft er van zijn duetten. Girls like girls is niet alleen de naam van mijn zesde album maar ook de naam van mijn singel die al een paar weken uit is en die blijkbaar goed is aangeslagen ik heb er al bijna 1.ooo.ooo exemplaren van verkocht. Samen met Rick en heel het technissche team van Sony BMG hebben we drie maand hard doorgewerkt om dit album af te krijgen, ik wil mijn fans niet teleurstellen. Overmorgen komt de Album uit en binnen een week vertrek ik naar Amsterdam voor de MTV Europe Music Awards 2009. Die zijn op 24 Augustus en ik ben genomineerd voor Best Female International, Best Single International, Best Performance Internationale en Best Live. Ik hoop dat ik binnen drie weken terug mag keren met vier Awards.


Reacties:


AutumnLeaves
AutumnLeaves zei op 17 juni 2009 - 12:11:
Nice ;D


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 15:56:
Prachtig!.