Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Piet Kaaskoning Boek I: The Baconing » Credits

Piet Kaaskoning Boek I: The Baconing

28 april 2015 - 19:40

240

0

164



Credits

Maar niet heus. Je dacht toch niet dat je zo snel van ons af was?
Wat gaat er nu gebeuren?
Wat dacht je van een evil scene van Narwhal?
Cool.

En dan nu, de lang verwachte climax: DE CREDITS!
Schrijver(s): Piet Kaaskoning, oh wacht nee toch niet, het waren ik en hij. Ookwel twee idioten genoemd. Maar nee, even serieus, wij hebben het geschreven. WE DID IT WHEEEE.

Illustrator(s): Random Llama met krullen met behulp van Narwhal Spacus.

Uitgever: We geven niks, jullie moeten ervoor betalen.

Muziek: Piet en zijn crew, de Donderdagavondkoor. En Vinny zong een keer.

Film: geen video, want videos zijn voor pussies. Wie gebruikt er nou videobanden, DIGITAAL BITCHES!

Make-up: Hadden we geen geld voor, iedereen was lelijk.

Beta-Testers: Mijn mammie, Direwolf Alpha, Direwolf Beta, een klasgenoot van 5 jaar geleden, mijn vrienden, Oncyclopedia, ik, en hij.

Credits: 10 vingers

Overig: voor iedereen die ik niet genoemd heb: FACK JOU! Nee grapje, de rest van de credits gaan naar de lezers, want zonder jullie hadden we dit alsnog geschreven.

















In een grote dineerhal zat een schaduwachtig figuur. Zijn schaduw danste over de muur, waarbij het een schilderij omversloeg. Hij zwenkte zijn hand, hij hield een glas met wijn vast. Hij nam een slok. ‘Aaaah het jaar eenentwintig vijftien. Een goed jaar, het jaar wanneer de aarde is verwoest. Het jaar dat het experiment is geslaagd.’ Er kwam iemand binnenlopen. ‘Meneer we hebben iemand gevonden met veel potentie.’ De schaduw stond op. ‘Mooi’ en met dat woord was hij opeens verdwenen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.