Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alexander Rybak » Don't talk. I'm famous. » Deel 2: Sophia Bush.

Don't talk. I'm famous.

31 mei 2009 - 13:57

419

4

331



Deel 2: Sophia Bush.

I say it's a girls' world. -Nelly Furtado.

Samen met Tracy loop ik de muziek winkel binnen en meteen komt een groot spandoek waar ik op sta in het zicht. Ik loop er naar toe en daar zie ik rijen vol met mijn Cd’s en blijkbaar zijn er al een paar weg. Vandaag si het woensdag 15 augustus, half tien. De winkel is net open en ik kon niet wachten om mijn album in de rekken te zien liggen. Tracy kijkt met een glimlach naar de rekken vol met mijn album Girls like girls. Plots word ik op de rug getikt ik draai me om en daar zie ik ene meisje staan met een zakje van de winkel in haar handen ze haalt er iets uit. Ik lach eens naar haar als ik zie dat ze mijn gloednieuwe album er uit haalt. ‘Wil je hem handtekenen?’vraagt ze. ‘Natuurlijk.’ Zeg ik en ga een balpen vragen aan de kassier. Ik signeer haar album en blij gaat ze naar de uitgang. ‘Gaan we iets drinken?’vraagt Tracy. ‘Is goed ik trakteer.’ Zeg ik tegen mijn beste vriendin. Ik stap de Starbucks binnen. Tracy gaat al een plaatsje zoeken om te zitten terwijl ik aanschuif. ‘Brook, jij ook hier.’ Hoor ik een bekende stem zeggen. Ik draai me om en daar staat één van mijn goede vrienden Sophia Bush. ‘Haha ja ik ben hier met Tracy.’ Zeg ik terug. Ze komt bij me staan. ‘je album verkoopt nu al goed, ik was net in de winkel om de hoek en er waren al twee rekken helemaal leeg, gelukkig heb ik er nog eentje kunnen bemachtigen.’ Zegt Sophia. ‘Echt, wow dat is raar ik kom er ook net van net en er was er bijna niemand.’ Zeg ik. ‘Wat zal het zijn?’vraagt de vrouw achter de toonbank. ‘Een decafeïne en een cappuccino, wat moet jij?’vraag ik aan Sophia. ‘Doe mij maar een gewone met melk.’ Zegt ze. Samen lopen we naar Tracy toe. ‘Zo zaterdag vertrek je zeker?’vraagt Sophia. ‘Uhu.’ Zeg ik. ‘Ik hoop dat je ze allemaal wint.’ Zegt ze. ‘Ik ook.’ Zeg i terug. ‘Het spijt maar ik moet gaan ik heb zo een interview.’ Zegt Sophia. ‘Is goed hoor, ik spreek je nog wel.’ Zeg ik. Ik geef haar een kus op de wang en Tracy doet net het zelfde. ‘Zullen wij ook maar gaan?’vraag ik. ‘Ja is goed.’ Zegt mijn beste vriendin. Ik zet Tracy bij haar thuis af en rij dan door naar mijn huis. Thuis aangekomen besluit ik om maar aan het eten te beginnen.


Reacties:


AutumnLeaves
AutumnLeaves zei op 17 juni 2009 - 12:12:
Verder !


Rianne
Rianne zei op 6 juni 2009 - 16:36:
leukleukleuk

Starbucks is coooool <3


achiestalker
achiestalker zei op 5 juni 2009 - 18:35:
Starbucks <3


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 15:58:
Verder!. <33