Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Famous • Harry E. Styles » Proloog

Famous • Harry E. Styles

8 mei 2015 - 21:44

290

0

181



Proloog

Februari 2015

Ik griste het bekende puntenslijper mesje van mijn nachtkastje. Rechtop zat ik in bed. Ik zette het mesje in mijn pols, en haalde het naar de beneden. Meteen begon het vreselijk te branden. Nogmaals kraste ik met het mesje over mijn onderarm. Het luchtte me op. Op deze manier creërde ik nog een aantal sneeën op mijn pols en onderarm. Ik zette het licht aan, en zag hoe er uit de sneetjes bloed verscheen. Ik depte het iets met een papieren zakdoekje. Ja, dit was wat mijn verslaving. Ik had geen drankverslaving zoals de media schreef. Ik had ook geen drugsverslaving zoals de media schreef. Was er maar zo'n makkelijke oplossing. Drank en drugs verzachtten de pijn wel. Maar het snijden nam de pijn compleet weg, voor even. Ik wilde altijd een van die mensen zijn die zich niets aantrekt van wat anderen zeggen. Maar dan ben ik niet. Ik was een sekssymbool. Een womanizer. Een verwaande tienerster. Een flikker. Ik was beroemd. En dat was alles dat telde. Wie ik was maakte de media niet uit. Wat ze kapot maakten ook niet. Zolang zij eraan verdienden was alles goed. Mijn onderarm brandde vreselijk. Altijd was ik bang dat een van de jongens erachter zou komen. Of dat Kyra het zou zien. Kyra was mijn vriendin, waar ik het overigens morgen mee uit ging maken. Bijna-ex-vriendin dus. Ik zag het al op verschillende covers staan. "Harry Styles breekt nog een hart". Het was de media die mij brak. Elke dag een beetje meer. Ik wist niet eens meer wie ik zelf was. Was ik nog dezelfde Harry? Hoeveel had de fame mij veranderd? Wie geeft er werkelijk om mij, om wie ik ben?

Ben ik meer dan alleen beroemd?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.