Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 11.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:34

169

0

154



Deel 11.

Innocence - Avril Lavigne.

‘Hoi schat.’ Zeg ik. Ik ga naast Brooke staan en pak wat uit haar kast. ‘Ghehe dank je.’ Zegt ze. Ze gaat weer naar haar badkamer en even later komt ze er helemaal klaar uit. ‘Hoe laat is het?’vraagt ze. ‘Acht ofzo.’ Zeg ik. ‘Verveelde je je?’vraagt ze. ‘Uhu, Rachel zit maar TV te kijken, ze doet gewoon niets maar dat is niets nieuw natuurlijk en me ouders god weet waar ze zijn, maar dat is natuurlijk ook niets nieuws.’zeg ik. ‘En toen kwam je maar naar mij toe.’ Zegt Brooke. ‘Heb je dat zelf gevonden?’vraag ik. ‘BITCH.’ Zegt ze. ‘Maar wat is dat geheimzinnig gedoe nauw?’vraagt ze. ‘Wel ik heb een briefje in het kluisje van Bill gestoken om te zeggen dat hij moet komen naar het feestje.’ Zeg ik. ‘Bill?’vraagt Brooke. ‘Jup en nu hoop ik dat hij Tom kan overtuigen om mee te gaan, hij gaat nooit alleen.’ Zeg ik. ‘Hoe weet je dat?’vraagt Brooke. ‘Ik heb zo mijn bronnen.’ Zeg ik met een knipoog.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.