Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 12.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:36

349

0

177



Deel 12.

Forever - Chris Brown.

‘Hello.’ Zeg ik tegen Zara. ‘Welcome to the party.’ Zegt ze al halfdronken. Ik lach eens en loop dan naar binnen met Brooke aan mijn zijde, maar die is al meteen in de menigte verdwenen. ‘ELLA!’ roept Riley. ‘RILEY!’roep ik. Ik ga naar haar toe en begin mee te dansen. Dan valt mijn oog op Bill en nog iemand, met lang bruin haar, maar Tom nee die zie ik niet. ‘Ik ben zo terug.’ Zeg ik. Ik pak een drankje onderweg en loop dan naar Bill en de vreemde jongen. ‘Bill.’ Zeg ik. ‘Ella.’ Zegt hij. ‘Georg.’ Zegt de jongen. Ik knik even. ‘Ella.’ Zeg ik. ‘Waar is Tom?’vraag ik. ‘Thuis, hij wou niet mee, het lijkt alleen maar erger te worden.’ Zegt Bill. ‘Ow oké, ik moet even iets gaan doen.’ Zeg ik. Ik draai me om en loop wat rond, waar zit ze nauw. ‘Brooke eindelijk.’ Zeg ik, ik trek haar mee. ‘Wat doe jij nauw, dat is wel Jake hoor.’ Zegt ze. ‘Ja natuurlijk sorry, maar nu even dit, hij is er niet.’ Zeg ik. ‘Wie?’vraagt ze. ‘Tom.’ Zeg ik. ‘Wat heb ik daar mee te maken.’vraagt ze. ‘Laat ook maar.’ Zeg ik. Ik zucht eens en loop dan naar buiten. Het feestje daar heb ik nu toch geen zin in, ik begin te stappen. Ik slaag mijn armen om elkaar heen, ik heb dan ook geen jas aan, dat is wat gek als je naar een feestje gaat en dan loop je meestal niet weg. Ik slaag in bij nummer negentien. Ik bel aan, hij doet niet open ik had niets anders verwacht. Ik blijf vol houden en bel nu al voor de dertigste keer aan. Hoelang sta ik hier nu al een uur, hij houd het wel vol, maar ik ook. Ik bel voor de zoveelste keer aan. Ik laat me even zakken, ik heb ijskoud. Ik kan even goed de straat over steken en mijn eigen huis binnen gaan, maar iets houd me tegen. Ik sta weer op en bel nog een keer aan. Ik laat me weer zakken het heeft geen zin.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.