Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 13.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:39

478

0

158



Deel 13.

Girls just wanne have fun - Cyndi Lauper.

Ik word wakker, maar ik lig niet in mijn bed. Ik zet me recht en kijk eens rond. Ik stap het bed uit en loop de kamer uit, dit komt me bekend voor. Ik loop naar beneden de trap af en hoor mensen praten. ‘Je bracht haar mee binnen, kon je haar niet even hierover leggen.’ Hoor ik een bekende stem zeggen. ‘Ben je gek of zo, ze was dood aan het vriezen en jij had open moeten doen.’ Zegt Bill. Ik loop de kamer binnen en vier ogen kijken mij aan. ‘Ik ga al.’ Zeg ik. Ik stap de deur uit en loop naar de overkant, ik doe de deur open en loop rechtstreeks naar mijn kamer. Ik leg me neer op mijn bed en denk wat na, waarom ben ik gegaan anyway. Ik voel me dom, ik doe zo veel moeite maar hij ziet me gewoon niet staan. Hij gaat nooit van me kunnen houden. Ik hoor iemand kloppen op de deur. ‘Binnen.’ Zeg ik. ‘Hoi.’ Zegt Bill. ‘Hoi.’ Zeg ik. ‘Gaat het wel?’vraagt hij. ‘Best.’ Zeg ik. ‘Je vind hem leuk niet?’vraagt hij. Ik knik even. ‘Het spijt me.’ Zegt hij. ‘Waarom?’vraag ik. ‘Omdat hij Gina niet kan vergeten.’ Zegt Bill. ‘Dat is jouw schuld toch niet.’ Zeg ik. ‘Nee, maar hij is wel mijn tweelingbroer.’ Zegt hij. ‘Bill, mag ik je iets vragen?’ ‘Natuurlijk.’ Zegt hij. ‘Denk je dat hij ooit, ooit van mij zou kunnen houden?’vraag ik. ‘Als hij het toe laat.’ Zegt Bill. ‘Dank je.’ Zeg ik. ‘Graag gedaan, maar mag ik nauw iets vragen.’ ‘Ja.’ Zeg ik. ‘Deze avond houden we een soort van filmavond, met drie vrienden van ons, misschien dat je ook wilt komen en neem Brooke mee.’ Zegt hij. ‘Ik zal het haar vragen, maar ik kom zeker.’ Zeg ik. ‘Zo kan Tom misschien je beter leren kennen.’ Zegt Bill. ‘En ik jullie.’ Zeg ik. ‘Tot vanavond.’ Zegt Bill. ‘Tot vanavond.’ Zeg ik. Als de deur weer dicht is pak ik mijn mobiel en zoek naar Brooke, ik druk op het groene telefoontje en gaat hij over. Na tien keer of zo, neemt ze eindelijk op. ‘Wat.’ Zegt een chagrijnige Brooke. ‘Heb je kater?’vraag ik. ‘Ja en je maakte me wakker.’ Zegt ze. ‘Vier uur. een record.’ Zeg ik voor te grappen. ‘Heel grappig, waar was jij trouwens.’ Zegt Brooke. ‘Ergens.’ Zeg ik. ‘Ik hoop dat je een goede reden hebt voor me wakker te bellen.’ Zegt ze. ‘Heb ik zeker. Bill heeft me uitgenodigd, deze avond filmavond bij Bill thuis met nog drie vrienden van hen, ga please mee.’ Zeg ik. ‘Bij Bill?’vraagt ze. ‘Ja.’ Zeg ik. ‘Om wat uur?’ vraagt ze. ‘Zeven.’ Zeg ik. ‘Ik zal er zijn, maar laat me dan nu nog even slapen.’ Zegt ze. ‘Dank je poes, tot straks.’ Ik leg de telefoon af en loop naar de vensterbank. Mijn vertrouwde plekje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.