Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 14.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:41

360

0

185



Deel 14.

Runaway - Avril Lavigne.

Ik pak mijn gsm en stop hem weg, ik loop naar de deur waar Brooke staat. ‘Klaar?’vraagt ze. Ik knik, ik sluit de deur en loop samen met Brooke naar de overkant. Brooke belt aan en niet veel later doet Bill de deur open. ‘Kom binnen.’ Zegt hij. We lopen langs hem naar de living. Waar Tom, Georg en nog twee jongens zitten. ‘Jongens, dit zijn Ella en Brooke.’ Zegt Bill. ‘Hoi.’ Zeggen ik en Brooke te samen. ‘Meisjes, dit is Tom, Georg, Gustav en Andreas.’ Zegt Bill. ‘Hoi.’ Zeggen ze buiten Tom dan. Brooke gaat naast Bill zitten en dat betekent dat ik naast Tom moet gaan zitten, vroeger zou ik het niet erg gevonden hebben, maar nu, sinds deze middag, weet ik het niet. ‘Ik steek alvast de eerste film er in.’ Zegt Bill. Ik zit maar wat te prutsen aan mijn blonde lokken. Tom zit er ook maar wat stil bij, behalve de rest die druk aan het praten zijn, terwijl de voorstukjes lopen. Ik doe mijn schoenen uit en trek mijn benen op, dat zit namelijk makkelijker of is het gewoon voor de aandacht niet te trekken ‘Big Mommas house 2’ lees ik stil voor. Ik voel de spanning snijden tussen Tom en mij, misschien had ik verkeert gedacht. ‘Omg dit is echt te grappig.’ Hoor ik Bill zeggen. Vind ik niet zo. ‘Het is gewoon hilarisch.’ Zegt Gustav. Ik dacht dat dit een leuke avond ging worden maar dat is het dus niet. ‘Scary movie.’ Zegt Bill. ‘Ik ga even naar het toilet, waar is die?’vraag ik. Ik sta recht en zie dat niemand omkijkt. ‘Ik vind hem zelf wel.’ Zeg ik zacht. Ik loop de gang op en probeer de wc te vinden. ‘Lukt het?’ vraagt iemand. Ik draai me om en zie daar Bill staan. ‘Nee, niet echt.’ Zeg ik. ‘De wc is die deur.’ Zegt hij. Ik volg zijn vinger en knik dan even ik doe de deur open en stap naar binnen. Als ik klaar ben loop ik de living weer in waar de volgende film al bezig is, ik zet me weer naast Tom heel ver weg in de zetel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.