Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Een zomer zonder einde. » 1. Op naar La Push

Een zomer zonder einde.

19 mei 2015 - 23:34

196

2

356



1. Op naar La Push

Veel plezier met lezen, dit is mijn eerste fanfic dus verwacht niet te veel.

"Melanie, kom de badkamer uit, ik moet me nog omkleden en we gaan over 15 minuten!" schreeuw ik naar mijn stiefzus, ik kan het gewoon niet uitstaan dat ze 3 uur nodig heeft in de badkamer
"Nee, ik heb er rekening mee gehouden dat ik precies totdat we vertrekken, ik in de badkamer kan zijn. Dus ophoepelen!" antwoord ze en ik sjok naar mijn kamer om me daar om te kleden, want als Melanie bezig is moet je haar niet storen met al haar make-up en dat soort dingen.
___________________________

Ik luister naar mijn bijna uit elkaar vallende mp3 terwijl we in onze auto naar La Push rijden, mijn moeders geboorteplaats. We zullen in totaal 8 en een half uur rijden van Lewiston, Idaho naar Washington. Mijn moeder overleed tijdens mijn geboorte en mijn vader is hertrouwd met Megan, mijn stiefmoeder. Megan nam helaas ook haar vreselijk verwende dochter Melanie mee.
"Thomas," zegt Melanie na een uur of 5 "mijn internet data is op, kunnen we zomenteen stoppen zodat ik nieuw kan kopen?" waarop mijn vader antwoord: "Natuurlijk schatje, we komen over een half uurtje lans een tankstation." en terwijl dit gezegd word knijp ik uit ergernis mijn mp3 fijn.


Reacties:


Neverending zei op 22 juli 2015 - 23:02:
Haha dit word nog leuk


Redhead zei op 17 juni 2015 - 15:28:
Ik heb niks met Twilight, maar dit is goed. Wel wat kort.