Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 15.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:43

406

0

159



Deel 15.

Innocence - Avril Lavigne.

‘Gustav, waarheid, durven of doen?’vraagt Bill. ‘Waarheid.’ Zegt hij. ‘Heb je ooit jezelf afgetrokken?’vraagt Bill. ‘Nee, ik ben niet zoals Georg.’ Zegt hij. ‘Sul.’ Zegt Georg. ‘Mijn beurt, Ella, waarheid, durven of doen?’vraagt hij. Ik besluit om maar op save te spelen. ‘waarheid.’ Zeg ik. ‘Even denken.’ Zegt hij. ‘Ben je nog maagd?’vraagt hij dan. ‘Nee.’ Zeg ik zacht. Ik zie hoe Brooke naar me kijkt met een medelevende blik. ‘Tom, waarheid, durven of doen.’ Vraag ik. ‘Waarheid.’ Zegt hij. ‘Wat denk je echt van mij?’vraag ik. Hij kijkt eens om en opent dan zijn mond. ‘Ik vind je een lastpost.’ Zegt hij. ‘Oké.’ Zeg ik. ‘Ik ben nog niet klaar, ik vind je een lastpost maar dat ligt aan mij denk ik.’ Zegt hij. ‘Ik weet al wat je bedoelt, maar leven gaat door, vallen en dan moet je weer opstaan.’ Zeg ik. ‘Je hebt gelijk, maar zo makkelijk is het niet.’ Zegt hij. ‘Niemand heeft gezegd dat het makkelijk is, maar het is nu al meer als een maand.’ Zeg ik. ‘Ik denk dat wij maar eens moeten gaan.’ Zegt Brooke. ‘Blijf anders?’vraagt Bill die Brooke tegen houd. ‘We hebben niets bij.’ Zeg ik. ‘Je mag wel een shirt van Tom lenen.’ Zegt Bill. ‘Niet waar Tom?’vraagt hij aan zijn broer. ‘Tom?’vraagt Bill weer. ‘Ja natuurlijk.’ Zegt hij. ‘Oké dan.’ Zegt Brooke. ‘Ik ben best moe.’ Zegt Andreas. ‘Ja ik ook, laten we maar gaan slapen.’ Zegt Georg. ‘Tom ga even twee shirts halen dan brengen wij de matrassen naar beneden.’ Zegt Bill. Tom staat op en loopt naar de traphal. Hij doet plots zo raar vind ik, hij kijkt heel de tijd en is weer gewoon weer als anders. ‘Ella, pak aan.’ Zegt Brooke. Ik ontwaak en pak de matras aan en leg ze neer. ‘Hier.’ Zegt Tom die een shirt aan Brooke geeft en dan één aan mij, hij kijkt me aan met die bruine ogen, meteen word ik weer warm, krijg ik weer dat gevoel dat ik heel even kwijt was. Ik loop Brooke achterna en loop samen met haar de badkamer in. ‘Tom doet zo anders vind je niet?’vraag ik aan haar. ‘Ik weet niet.’ Zegt ze. Ik doe mijn kleren uit en doe dan het rode shirt aan dat veels te groot is. Ik loop weer naar beneden waar de jongens al liggen. Ik ga naast Brooke en Georg liggen en pak het deken. ‘Slaap zacht.’ Zeg ik stil.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.