Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 16.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:45

428

0

157



Deel 16.

Living on a prayer - Bon Jovi.

Stil sluit ik de deur achter mij, ik heb een sleutel meegepakt dat op het tafeltje in de hal lach, ik heb hem veilig op geborgen in mijn broekzak. Ik loop het padje af van huis nummer negentien en loop naar rechts, richting het parkje. Ik slaag mijn armen over elkaar heen, waarom heb ik dan ook geen jas aangedaan. ‘Omdat je die niet mee had.’ Zegt een stem in mijn hoofd. Ik stap het parkje in en ga op mijn vertrouwde plekje zitten. Ik doe het wel vaker midden in de nacht als ik niet kan slapen naar hier komen. Ik trek mijn benen op en leg mijn hoofd op mijn knieën. De wind speelt met mijn blonde haren. Ik denk weer aan Tom, dat doe ik veel. Ik krijg het gevoel alsof hij me wilt toelaten in zijn leven, hij deed veel aardiger. Ik sluit mijn ogen en denk aan hoe het zou zijn om hier met hem te zitten net zoals hij en Gina hier iets meer dan een maand ook zaten. Ik voel hoe iets naast me neer ploft. Ik kijk verschrikt op, verbaast kijk ik naar hem. ‘Hoi.’ Zegt hij stil. ‘Hoi.’ Zeg ik terug ik zet me recht en kijk hem verbaast aan. ‘Wat doe je hier?’vraag ik na twee minuten gestaard te hebben. ‘Ik ben je gevolgd.’ Zegt hij. Ik knik even, maar hij ziet het toch niet hij staart wat voor zich uit. Ik draai mijn hoofd en kijk net zoals Tom recht door. Na tien minuten krijg ik het behoorlijk koud, ik slaag mijn armen rond me, ik heb alleen maar mijn spijkerbroek en Tom zijn shirt aan. ‘Heb je koud?’vraagt hij. ‘Ja.’ Zeg ik. Ik zie hoe hij zijn sweater open ritst. Hij klopt op zijn benen, ik ga met mijn benen langs een kant op zijn schoot zitten en zet me tegen zijn bast aan. ‘Misschien is het beter als je, je anders draait, dan kan ik hem dicht doen.’ Zegt hij zacht. Ik kijk hem verbaast aan, maar doe dan wat hij zegt ik plaats één van mijn benen naar de andere kant ik zit nu met mijn gezicht naar de zijne. Ik leg mijn hoofd weer op zijn bast, ik hoor hoe hij de rits dicht doet. Ik voel hoe hij zijn armen rond mij legt, ik leg me nog dichter tegen hem aan. Meteen heb ik het al warm en ik kan de vlinders maar niet rustig krijgen. Ik voel hoe zijn hart regelmatig tikt. De mijn doet dat niet, zou hij het voelen?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.