Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 17.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:47

207

0

142



Deel 17.

I will be - Avril Lavigne.

Ik steek de sleutel in het gat, we hebben daar denk ik twee uur gezeten. En ik zal het nooit vergeten. Nu weet ik zeker dat hij ooit van mij gaat houden. Ik leg de sleutel weer waar ik hem gevonden heb. Als ik de woonkamer in kom, zie ik dat mijn plaats weg is, Georg heeft van de gelegenheid gebruikt gemaakt om dichter naar Brooke te gaan liggen. ‘Nauw lekker is hij.’ Zeg ik stil. ‘Kom je maar naast mij liggen.’ Zegt Tom zacht. Ik lach eens naar hem en doe dan mijn broek uit. Ik stap zacht naar de andere kant van de woonkamer, waar ik me naast Andreas leg op de matrassen. Ik sluit mijn ogen en twee seconden later voel ik het stuk matras naast mij inzakken. Ik draai me om nog steeds met gesloten ogen en slaag een arm rond hem heen. Na ongeveer zeventien seconden krijg ik pas reactie, ik voel hoe ik nog dichter naar hem toe word getrokken. Ik kan een glimlach niet laten, ik voel een kus op mijn kruin en dan een paar woorden die slaapwel moeten voorstellen. Ik kreun even en leg me dan nog even goed en niet veel later ben ik al in dromenland.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.