Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 18.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:49

335

0

158



Deel 18.

Always look on the bride side of live - Monty Python.

‘Zara wat denk je hier van!!’ roep ik door de H&M. Ik zie Zara haar hoofd om de hoek en haar ogen die zeggen dat ik het moet passen. ‘Oké ik pas hem.’ Zeg ik. Haar hoofd verdwijnt weer en ik draai me weer naar de rekken. Als ik klaar ben loop ik naar de Pashokjes toe. ‘Zara!’ roep ik. ‘Hier!!’ roept de bekende stem van Zara. Ik ga de pashokjes af met mijn ogen en zie dan een hand zwaaien. Ik loop er naar toe en doe het deurtje open. ‘Nooit gehoord van kloppen?!’vraagt Zara. Ik doe alsof ik nadenk ‘Nee.’ Zeg ik dan. ‘Biatch.’ Sist ze. Ik hang de kledingstukken weg en begin met alles te passen. ‘Die moet je nemen Ella.’ Zegt Zara. ‘Als jij dat kleedje pakt.’ Zeg ik met een grijns. ‘Best, zolang jij dat maar koopt want Girl you look damn hot in that thing.’ ‘Mal kind.’ Zeg ik al lachend. Ik loop het pashokje uit en Zara huppelt naast me. ‘Doe normaal ik ken je niet hoor.’ Zeg ik. ‘Wat jij wilt.’ Zegt ze. Als ik betaald heb en Zara ook lopen we de H&M uit. ‘Kom ik wil iets drinken.’ Zegt Zara. ‘Als jij betaald oké.’ Zeg ik. ‘Trut, oké maar alleen deze keer.’ Zegt ze. ‘Je bent een schat.’ Zeg ik. ‘I know.’ ‘EGO!’ roep ik luid. ‘Kijk wie het zegt.’ Sist ze. ‘Sisselaarster.’ Zeg ik terug. ‘Jij bent niet normaal.’ Zegt ze. ‘Ja jij ook niet.’ Zeg ik. ‘Halo wat wil je heel de dag met jouw wezen shoppen niet moeilijk dat ik dan niet normaal word.’ Zegt ze. ‘BIATCH!’ roep ik. ‘Fear it.’ zegt ze al lachend. Ik draai eens met mijn ogen en loop dan ergens binnen. ‘Maar lief hoe gaat het nu met je?’vraagt Zara als we ons drinken hebben en na tien minuten stilte. ‘Ik wil het er nu niet over hebben.’ Zeg ik. ‘Oké, weet dat ik er altijd voor je ben.’ Zegt Zara. Ik lach eens flauw naar der.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.