Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 19.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:52

332

0

161



Deel 19.

Hot - Avril Lavigne.

‘Tot op school.’ Zeg ik. ‘Jup ik zie je dan babe.’ Zegt Zara die op bus 450 stapt. Ik besluit om maar eens langs Brooke te gaan. Ik fiets haar straat in bij nummer vijfentwintig stop ik, ik plaats mijn fiets tegen de gevel van het huis. Ik loop langs achteren, blijkbaar niemand thuis. Ik pak de sleutel van uit de bloempot en doe de deur open. Ik sluit ze weer achter me en als ik muziek hoor, weet ik dat Brooke er is. Ik loop de trap op en als ik op de eerste verdiep ben weet ik al wat Brooke aan het doen is, ik wil wedden dat ze nu op haar bed staat te playbacken. Ik lach bij mijn gedachten en loop de rode deur binnen, en had ik het niet gedacht. Ik doe mijn jas uit en ga in de vensterbank zitten terwijl Brooke nog hevig staat te dansen op Just dance van Lady Gaga. Als het liedje gedaan is springt ze van het bed af en zet de radio stiller. ‘Watz up?’vraagt ze. ‘Niets waarom?’vraag ik. ‘Ella ik ken je al langer dan vandaag, komaan tell me wath’s wrong.’ Zegt me beste vriendin die tegenover me komt zitten. ‘Is het Tom?’vraagt ze. Ik knik zacht en zonder dat ik het wil loopt de eerste traan over mijn wang. ‘Ik snap het niet meer, toen die nacht bij Bill was hij zo lief tegen me, ik voelde dat er iets was en dan negeert hij me, als ik tegen hem praat, doet hij alsof hij me niet hoort, en dat al een hele week. Waarom doet hij zo.’ Zeg ik stil met een schorre stem. ‘Ik weet het niet schat, ik zal met Bill gaan praten misschien weet hij het.’ Zegt Brooke. ‘Ik weet niet of hij het allemaal nog waard is.’ Zeg ik zacht. ‘Ella ik ga praten met Bill ik bel je vanavond dan op.’ Zegt Brooke. Ik knik even heel licht. ‘Dank je.’ Fluister ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.