Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 21.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:57

221

0

167



Deel 21.

See You again - Miley Cyrus.

‘Hoi schat.’ Zegt Brooke als ze mijn kamer in loopt, met nog steeds een lichte blos op haar wangen. ‘Vind je hem leuk?’ vraag ik met een grijns. ‘Wie vind ik leuk?’ vraagt ze terwijl ze op mijn bed neer ploft. ‘Bill.’ Zeg ik. Ik sta op en ga naast mijn beste vriendin zitten die weer zo rood word als een tomaat. ‘Misschien, maar nu waarvoor ik kom.’ Zegt ze. ‘Ja verander maar van onderwerp.’ Zeg ik. ‘Wil je het nauw weten of niet?’ vraagt ze geïrriteerd. ‘Natuurlijk wil ik het weten.’ Zeg ik. ‘Dus ik heb met Bill gesproken en hij zegt dat het helemaal niet is zoals je denkt dat het is.’ Zegt Brooke. ‘uh, wow time out, praat niet zo moeilijk.’ Zeg ik. ‘Ow ja was even vergeten dat je blond bent.’ Zegt Brooke met een grijns. ‘Biatch.’ Mompel ik. ‘Volgens Bill is Tom in tegenstrijd met zijn gevoelens.’ Zegt Brooke. Ik kijk Brooke geërgerd aan en wijs naar mijn haar. ‘Ik verklaar je officieel dom, Bill zegt dat hij van je droomt.’ Zegt Brooke. ‘Dat begrijp ik wel.’ Zeg ik met een grijns. Tot als ik plots besef wat mijn beste vriendin zei. ‘Hij droomt van me?’ vraag ik stil. ‘Dat weet ik niet, maar volgens Bill is hij bang voor wat hij echt voelt.’ Zegt ze.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.