Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 22.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 15:59

236

0

150



Deel 22.

Starstruck - Lady Gaga.

Weer laat ik mijn blik naar de overkant glijden, ik strijk mijn blonde lokken die voor mijn ogen hangen naar achteren. Kritisch bestudeer ik het huis aan de overkant, meer bepaald Tom’s kamer, waar er nog licht brand. Het is zes uur in de morgen, ik zit hier al sinds twee voor half zes naar de overkant te staren. ‘Dat weet ik niet, maar volgens Bill is hij bang voor wat hij echt voelt.’ Hoor ik de stem van Brooke weer zeggen. Ze had me daarna gezegd dat ik er niet te veel bij moest nadenken en gewoon moest afwachten, wachten op wat hij ging doen. Maar sinds twee voor half zes kan ik aan niets anders meer denken. Ik kan een geeuw niet onderdrukken, vandaag is het zondag en ik heb niets gepland. Ik kijk naar de klok die boven de deur hangt. Zeven na zes, ik draai me weer naar het raam waar ik plots het gestalte van Tom zie staan. Voor een paar seconden houden we oogcontact maar dan gaat hij al weer weg, niet veel later gaat het licht uit. Ik sta recht van uit de vensterbank en loop naar mijn kast. Ik pak mijn zwart rokje er uit, met daarop mijn grijs topje daar boven een zwart shirt en dan mijn groen stoffen vestje met knoopjes. Ik pak nog een paar nylonkousen uit mijn lade en loop dan naar de badkamer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.