Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 23.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:01

362

0

161



Deel 23.

J'aime la vie - Sandra Kim.

Helemaal opgefrist stap ik mijn kamer weer in, ik gooi mijn slaapkleren in mijn kast en loop naar mijn bureau waar mijn juwelenkist staat. Ik doe hem open en haal mijn zilverenketting er uit met men naam op, ik heb hem gekregen van Brooke. Ik doe hem rond mijn nek. Ik pak er nog een zwarte ring uit doe hem om mijn rechter ringvinger. Ik doe nog een paar armbandjes aan en doe dan het doosje weer dicht. Ik sta recht en kijk naar buiten het is best een mooie dag voor het begin van de herfst. Ik besluit om maar eens te gaan wandelen met Davina. Ik pak mijn leren jas en doe hem aan. Ik doe mijn gsm erin en stap dan de trap af. ‘DAVINA!’ roep ik. Meteen zie ik hoe de bruine Setter om de hoek komt gelopen, ik pak haar leiband van het kastje en doe hem om. Ik geef een blik op de staande klok en zie dat het vier voor zeven is. Ik loop samen met Davina naar het parkje. Ik loop rond de vijver richting speeltuin. Als ik dichter kom zie ik iemand op de schommel zitten, een klein meisje van ongeveer zeven jaar, is ze alleen? Ik loop naar der toe als ik dichter kom zie ik dat ze huilt. Ik versnel mijn pas en als ik bij der ben, kijkt ze op. ‘Meisje wat doe jij hier?’ vraag ik. ‘Ik ben weg gelopen.’ Zegt ze stil. ‘Wat is je naam?’ vraag ik weer. Ik ga op de schommel naast haar zitten en Davina gaat liggen. ‘Mathilda.’ Zegt ze. ‘Waar woon je dan Mathilda?’ vraag ik weer. Ondertussen is ze gestopt met huilen. ‘Twee straten verder.’ Zegt ze. ‘Kom dan breng ik je naar huis, je ouders zullen wel ongerust zijn.’ Ik stap van de schommel en steek mijn linkerhand naar haar uit. ‘Ik ga niet naar huis.’ Zegt ze koppig. ‘Waarom dan niet?’ vraag ik. ‘Omdat mama en papa heel de tijd ruzie maken.’ Zegt ze. ‘Kom nauw maar, dan praat ik wel even met je mama en papa is dat goed?’ vraag ik. Na een tijdje knikt ze en staat op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.