Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 25.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:05

263

0

160



Deel 25.

Il jouait du piano debut - France Gall.

'ELLA ETEN!’ Ik schrik op van de stem van mijn moeder. Ik ben in slaap gevallen, ik laat me terug op mijn bed vallen en werp een blik op de klok, zeven na twaalf. Ik loop naar beneden en ga aan tafel zitten. Ik smeer mezelf een boterham met choco en eet hem snel op. ‘Ik ben klaar.’ Zeg ik. Ik ga van tafel en loop de trap weer op, ik pak mijn zak steek mijn gsm, portemonnee en Ipod er in en loop weer de trap af. ‘Ik ben naar Brooke toe!’ roep ik. Ik pak mijn fiets uit de schuur en loop er mee naar de straat. Ik werp een blik op de overkant waar Bill net naar buiten loopt. ‘BILL!’ roep ik. Hij draait zich om en komt naar me toe lopen. ‘Waar ga je heen?’ vraagt hij. ‘Brooke lastig vallen.’ Zeg ik met een grijns. ‘Gaat ze leuk vinden.’ Zegt hij. ‘Kom je anders mee?’ vraag ik. ‘Ik moet dit eerst bij de buren af gaan geven.’ Zegt Bill. Ik knik even en stap van mijn fiets af, Bill staat ondertussen al aan de overkant bij het huis met nummer 21. Als hij de brief af heeft gegeven loopt hij naar zijn eigen huis. ‘Even zeggen dat ik weg ben.’ Zegt hij hard genoeg. Na vijf minuten is hij er weer. ‘Ik zal rijden.’ Zegt hij’. ‘Best want ik weet niet of ik met jouw achterop wel vooruit geraak.’ Zeg ik met een glimlach. ‘Dank je.’ Zegt hij. Ik ga achterop zitten en slaag mijn armen rond hem heen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.