Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beauty and the Beast|| Larry Stylinson[afgerond] » Epiloog

Beauty and the Beast|| Larry Stylinson[afgerond]

10 juni 2015 - 19:16

434

6

493



Epiloog

‘Papa,’ klinkt de stem van het jongentje. Harry draait zich om en zakt door zijn knieën.
‘Ja, bud?’ vraagt hij met een glimlach. Het jongetje haalt een hand door zijn karamelkleurige krullen.
‘Ehm…’
Harry glimlacht en tilt het jongetje op. Hoewel hij eigenlijk te oud is, vindt Harry het te leuk om zijn kind zo dicht bij hem te hebben. Het jongetje kijkt hem met stralende, blauwe ogen aan.
‘Ik weet het niet meer.’
Harry glimlacht.
‘Dat is niet erg, Edward. Zullen we je zusje is gaan opzoeken?’
Het jongentje knikt en Harry loopt richting de rozentuin.
‘Volgens mij zijn Darcy en je paps buiten bij het meer.’ Harry opent de deur naar de tuinen en stapt naar buiten. Hij ziet Zayn en Perrie rondrennen met hun eigen dochtertje en zwaait kort naar ze. Perrie zwaait met een glimlach terug.

‘Zie jij ze al?’ vraagt hij dan aan zijn zoontje. Die speurt de tuin rond en begint dan opgewonden heen en weer te deinen.
‘Daar daar!’ Hij wijst naar de steiger, waar Louis en Darcy zitten. Darcy’s bruine haar zwiept vrolijk om haar hoofd heen. Harry glimlacht en begint ernaar toe te lopen.
‘Hi, Lou.’ Harry zet Edward neer en buigt zich dan over Louis heen, om hem vervolgens een kus op zijn kruin te geven. Louis kijkt op met een glimlach.
‘Hallo, schat.’
Harry glimlacht en geeft Louis een kus op zijn mond.
‘Iewlll,’ klinkt er in koor. Geamuseerd kijken de twee mannen naar hun kinderen.

‘Oh oh oh!’ roept Edward dan. Harry kijkt hem aan.
‘Wat is er, jongen?’
‘Ik weet weer wat ik wilde vragen!’ roept hij. Harry glimlacht en gaat naast Louis op de steiger zitten, om vervolgens zijn zoon op schoot te trekken.
‘Wat wilde je vragen dan?’
‘Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?’
Harry en Louis kijken elkaar aan.
‘Nou, bud. Het begon heel lang geleden, toen je papa tweeëntwintig werd…’

The End



And that's a wrap =)
Hiermee is Beauty and the Beast, mijn projectje van FFS3, afgerond. Ik vond het echt heel leuk om dit te schrijven want Disney is geweldig. Ik hoop dat jullie hebben genoten van dit verhaal en dat ik jullie niet heb teleurgesteld haha.

Mijn schrijven zal nu even stilliggen waarschijnlijk. Ik heb een paar verhalen lopen in word, maar ik heb nu echt geen tijd om te schrijven (because school), maar deze zomervakantie zal er zeker een nieuw verhaal online komen. Welke weet ik nog niet, dus dat blijft een verrassing voor jullie c;

Ik wil Cynthia bedanken voor het meelezen, want ze is gewoon geweldig en geeft genoeg tips waardoor ik mijn schrijven kan verbeteren. Natuurlijk wil ik de rest ook bedanken, jullie berichtjes laten me altijd lachen.

x


Reacties:

1 2

Nadja
Nadja zei op 10 juni 2015 - 19:24:
Naaaawww this end is sososoos sweet <3

ik houd van dit boek damn

xxx