Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 26.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:07

323

0

148



Deel 26.

Taking back my love - Enrique Iglesias.

‘Ben je zeker dat je zo binnen mag?’ vraagt Bill. Ik draai me om naar Bill en zet mijn meest arrogante blik op ‘Bill, ik ben al sinds kindertuin beste vriendinnen met Brooke, ik ben praktisch een deel van dit gezin omdat ik hier zo veel kom. Dus ja ik ben zeker dat ik zo binnen mag.’ Zeg ik op een bitcherige toon. Bill die schrikt van mijn acties knikt even. Ik kan mijn lach niet meer inhouden en gier het uit. Ik moet me zelfs aan de gevel vast houden zodat ik niet op de grond val. Ik zie Bill raar kijken en zijn gezicht is echt goud waard op dat moment, meteen word mijn slappe lach nog erger. ‘Kan het wat rustiger ja.’ Hoor ik de stem van Brooke zeggen. ‘Ik haat jouw.’ Zegt Bill kwaad en loopt langs Brooke naar binnen. Meteen ben ik uit mijn slappe lach en kijk Bill raar achter na. ‘Meende hij dat nauw?’ vraag ik verward. ‘Boeit me niet, maar jullie hebben nu wel Emma wakker gemaakt.’ Zegt Brooke. Ze loopt naar binnen en raar kijkend naar haar volg ik. ‘Waar zijn je ouders?’ vraag ik. ‘Familiebezoek dus moet ik babysit spelen.’ Zegt Brooke geïrriteerd. Bill zit ondertussen al over het parkje gebogen waar kleine Emma in zit. ‘Bill word vast een goede papa.’ Fluister ik tegen Brooke, die meteen een glimlach krijgt. ‘Wat komen jullie doen?’ vraagt Brooke na een tijdje naar Bill gestaard te hebben. ‘Nauw ik verveelde dus ik besloot om jouw maar lastig te komen vallen en toen kwam ik Bill tegen en toen ging hij mee.’ Zeg ik aan een stuk door. ‘Vaag kind.’ Mompelt Brooke. Ik ga op de zetel zitten en pak de afstandsbediening. ‘Maar zoals jullie zien heb ik mijn handen al vol.’ Zegt Brooke. ‘Geeft niets hoor doe maar alsof we er niet zijn.’ Zegt Bill die naast me komt zitten. ‘Nauw dank je.’ Zegt Brooke.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.