Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 27.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:09

374

0

211



Deel 27.

Pieces - Sum 41.

‘Ik wil wat doen!’ roep ik door het huis. ‘Wat wil je dan doen?’ vraagt Bill. Ik haal mijn schouders op.‘Ik verveel me!’ zeg ik. ‘Dat weten we nu al.’ Zegt Brooke die naast me komt zitten. ‘Slaapt ze?’ vraagt Bill. ‘Ja eindelijk, na twee verhaaltjes.’ Zegt Brooke. ‘Ik verveel me.’ Zeg ik weer. ‘Wat dacht je van Singstar.’ Zegt Bill met een grijns. ‘JAAAAAAAAAAA!’ roep ik hyperactief. ‘Ella bek toe, zo dadelijk is ze weer wakker.’ Zegt Brooke. ‘Oeps sorry.’ Zeg ik. ‘Het is je vergeven, ik ga de Singstar opzetten.’ Zegt Brooke. Brooke staat recht en loopt naar de tv, ‘Ik ga wat halen om te drinken.’ Zeg ik. ‘Is goed voor mij cola!’ zegt Brooke. ‘Me to.’ Zegt Bill. Ik verdwijn de keuken in en pak uit de koelkast twee blikjes cola en een blikje redbull. Ik doe de koelkast weer dicht met mijn voet en loop de woonkamer weer in waar Bill en Brooke ondertussen al een liedje aan het kiezen zijn. ‘En wie zei dat jullie mochten beginnen.’ Zegt ik verontwaardigd. ‘Wij.’ Zegt Bill met een grijns. Met een zucht laat ik me in de zetel vallen. Ik hef mijn knieën op en doe mijn blikje redbull open. ‘Pakken we die?’ vraagt Brooke. ‘Is goed.’ Zegt Bill. Ik hoor hoe de muziek begint. Milkshake van Kelsi denk ik. ‘Je pakt er ook weer eens één uit.’ zeg ik met een grijns. Ik zie hoe Brooke haar wenkbrauwen op haalt. No way dat Bill dit kan winnen. Zoals verwacht heeft Brooke gewonnen ze kent het liedje dan ook uit haar hoofd. ‘Hoe kan dat nauw?!’ vraagt Bill. ‘Billy dat had je nu wel kunnen denken dat ze een liedje zou pakken dat haar goed lag.’ Zeg ik. ‘Ja dank je voor het zeggen.’ Zegt Bill. Ik hou mijn handen voor me uit als teken dat Bill me moet helpen opstaan. Als ik naast Brooke sta grijns ik even naar Bill ‘Watch and learn.’ Zeg ik. Ik klik Because of you van Kelly Clarkson aan, en kijk eens naar mijn beste vriendin. ‘Mij goed.’ Zegt ze. ‘Heb je het gezien??’ vraag ik aan Bill. ‘Ja hoor je bent de beste.’ Zegt hij. ‘Dank u, dank u.’ zeg ik terwijl ik buig.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.