Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 28.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:11

204

0

142



Deel 28.

Killa - Cherish.

'Kom je nog even mee?’ vraagt Bill die van de fiets stapt. Ik twijfel even als ik mee naar binnen ga dan zie ik Tom, maar wilt hij dat wel. ‘Nee, het is al laat, ik zie je morgen op school.’ Ik heb maar besloten om op veilig te spelen. Ik pak de fiets over van Bill en geef hem nog een kus op zijn wang. ‘TOT MORGEN!’ roep ik nog voor dat hij naar binnen gaat. Ik zet de fiets weer in de schuur en loop dan via de schuifdeur weer naar binnen. ‘Ik ben er weer.’ Zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Ik doe mijn jas uit en hang hem in de hal. Ik stap de trap op naar mijn kamer, het is half acht. Ik loop de badkamer in waar ik het bad laat vol lopen. Ik loop mijn kamer weer in waar ik mijn deur op slot doe en mijn Ipod pak. Ik loop de badkamer weer in en draai de kraan dicht. Ik kleed me uit en stap voorzichtig het warme water in. Ik pak mijn Ipod en doe mijn oortjes in ik zet een willekeurig nummer op en sluit mijn ogen. Even aan niets denken, rustig ontspannen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.