Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 29.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:13

322

0

157



Deel 29.

Release me - Agnes.

‘Ella heb jij die taak voor natuur gemaakt?’ vraagt Zara. ‘Nee ik wist niet eens dat we een taak hadden tot nu dan.’ Zeg ik met een grijns. ‘Ja dat kon ook natuurlijk.’ Zegt Zara die in de lach schiet. Ik open mijn kluisje, ga op mijn tippen staan om mijn natuurkundeboek en Engels boek er uit te halen. Ik gooi mijn tas er in en gooi het deurtje weer dicht. ‘Waarom geven ze mij ook altijd een kluisje op de bovenste rij.’ Zeg ik chaggie. ‘Weet ik veel, moet je niet bij mij voor zijn.’ Zegt Zara. Ik loop samen met haar het lokaal binnen. Ik ga me vanachter naast het raam zetten, Zara komt naast me zitten. ‘Goedemorgen kinderen doe jullie boek open op pagina vijfenvijftig.’ Zegt mevrouw Roekens. Ik slaag mijn boek open op de juiste pagina. ‘Zo Ella je oefening niet gemaakt?’ vraagt mevrouw Roekens. ‘Nee dat ziet u goed.’ Zeg ik. Ik pak automatisch mijn agenda, ze schrijft een aantekening op en loopt dan verder. Ik loop Engels uit ik loop naar de derde verdieping waar ik mijn kluisje open doe en mijn boeken in drop. ‘Hoi.’ Hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en daar zie ik Tom staan. Verward schud ik eens met mijn hoofd. ‘Hoi.’ Zeg ik stil terug. Ik draai me weer om, om mijn lunch te pakken, ik ga op mijn tippen staan, maar blijkbaar heb ik mijn tas veel te ver gesmeten. Ik zie hoe Tom zonder moeite mijn tas uit het kluisje pakt. Ik pak hem aan en gooi mijn kluisje dicht. ‘Dank je.’ Zeg ik. ‘Ella, ik vroeg me af of..’ zegt Tom. ‘Of wat?’ vraag ik nieuwsgierig. ‘Of je met mij zou willen lunchen vandaag.’ Zegt hij stil te bang om afgewezen te worden. ‘Ja is goed.’ Zeg ik met een lach. Ik zie hoe Tom een grijns op zijn gezicht krijgt, wat is hij toch mooi.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.