Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 30.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:15

370

0

149



Deel 30.

Gives you hell - The All-American Rejects.

Samen met Tom zit ik buiten aan een tafeltje, we zijn de enigste het is ook niet echt mooi weer. ‘Ik heb zin om wat te gaan doen.’ Zegt Tom. Raar kijk ik hem aan, ‘Wat ben je dan van plan?’ vraag ik. ‘Ik heb wel zin om gewoon naar buiten te lopen.’ Zegt hij met een blik op de parkeerplaats. Ik zie hoe hij recht staat. ‘Kom je mee?’ vraagt hij. Hij meent het echt, ik draai me even om, binnen zie ik iedereen al weer in volle beweging. ‘Wat zijn twee lessen nauw.’ Zegt Tom. Ik sta recht en pak mijn Adidas tas ik doe hem rond me heen en loop naar Tom toe. ‘Wat gaan we dan doen?’ vraag ik. ‘Zul je wel zien.’ Zegt Tom. We lopen de parkeer plaats af, als we door de poort zijn slaagt Tom links af richting stad. Ik moet grote passen nemen om hem te kunnen volgen. ‘Kan je wat trager gaan?’ vraag ik. ‘Ja sorry.’ Zegt hij. Hij komt naast me lopen en neemt kleinere passen. ‘Waar gaan we heen?’vraag ik als we een woonblok in lopen. ‘Ongeduldige.’ Zegt hij. Hij stapt de lift in, ik volg hem, ik zie dat hij op het bovenste knopje drukt. Uit mijn ooghoeken kijk ik Tom aan, ik zie hoe hij naar beneden kijkt, het lijkt alsof hij bang is. Ik neem voorzichtig zijn hand vast, ze zweten. Ik schuif een beetje op en verstrengel mijn vingers met de zijne. De stilte word verbroken door het geluid van de lift. De deuren schuiven open en meteen vliegen mijn haren in het rond, we staan op het dak. Met open mond laat ik Toms hand los, ik stap de lift uit en een geweldig uitzicht van Berlijn komt mijn vizier binnen. ‘Vind je het mooi?’ vraagt Tom die naast me komt staan. ‘Het is prachtig.’ Zeg ik op fluistertoon. ‘Jij ook.’ Zegt hij. Ik draai me om en zie hoe Tom voor zicht uit staart, ik verstrengel mijn vingers met de zijne en leg mijn hoofd op zijn schouder, de vlinders vliegen weer in het rond zal vandaag de dag zijn dat Tom Kaulitz zich zal over geven aan de wil van God?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.