Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 34.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:34

248

0

135



Deel 34.

Because we are your friends - Justice.

Vermoeid stap ik mijn bed uit, het is half negen, dus heb ik nog zeventien minuten voor dat de bus vertrekt. Bill is gisteren nog een hele tijd gebleven, ik heb mijn hart kunnen luchten en hij ook. Hij vertelde me dat hij Brooke mee wou uit vragen, maar dat hij bang was om af gewezen te worden, ik had gezegd dat hij dat helemaal niet moest zijn. Ik kleed me snel om en loop dan met alles naar beneden ik steek een appel in mijn rugzak en neem er dan nog een om nu op te eten, deze namiddag ga ik naar Holly toe, we gaan samen naar het stad. Ik loop snel de straat uit, ik ben te laat, ik zie hoe de bus wilt vertrekken, maar gelukkig ziet hij mij aan komen, helemaal uit geput laat ik me op de achterste bank vallen, ik heb Tom genegeerd en Bill die was er niet echt bij. Die zat vast met zijn gedachte bij Brooke. Snel loop ik de bus uit, ik moet nog langs de conciërge voor mij briefje van gisteren en ik ben al laat. Ik loop naar de bureau en geef het briefje af, dan hoor ik hou de bel gaat. Ik maak me snel uit de voeten gelukkig had ik mijn wiskundeboek thuis liggen. Ik loop naar de vijfde verdieping, ik laat me neer vallen achteraan net op tijd want meneer Friemel komt net binnen en hij ziet er niet goed gezind uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.