Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 35.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:36

211

0

141



Deel 35.

D.A.N.C.E - Justice.

Na vijftig minuten gezever over getallen en meetkundige vormen gaat de bel eindelijk. Ik loop naar mijn kluisje op verdieping tien, ik haal mijn Frans boek er uit en mijn gymkleren ook. Ik loop snel naar de andere kant van de verdieping. De bel is immers al twee minuten gegaan. Ik zet me snel neer van achter en ik ben klaar voor de saaie les Frans van meneer Nys. De hele les zit ik met mijn gedachte anders namelijk bij zondag, de achtentwintigste de dag dat ik zeventien word. ‘Ella, kun je deze zin eens vertalen.’ Zegt de oude vent. Ik doe wat hij vraagt, ben ik blij dat ik goed in talen ben. De bel gaat voor de derde keer vandaag ik haast me naar Gym, mijn laatste les voor vandaag. Badminton kunnen ze niets beter verzinnen. Na veertig minuten is de laatste les alweer voor bij en kan ik op weg naar huis. Morgen heb ik geen lessen we doen een schooluitstap naar Munchen. Daar zat ik dus echt op te wachten, niet dus. Ik loop de trap op naar boven, het is ondertussen al half twee. Snel haast ik me naar beneden ik pak een appel en loop weer naar buiten waar ik begin te wandelen naar Holly.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.