Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 36.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:39

424

0

131



Deel 36.

Circus - Britney Spears.

‘Ik bel aan bij nummer zevenendertig, na een tijdje gaat de rode deur open en verschijnt Holly. ‘Nog even me tas maken.’ Zegt ze. Ik knik en wacht in de hal. Er hangen allemaal foto’s van familie veronderstel ik. ‘Ja ik ben er.’ Zegt ze. Ik loop samen met Holly naar buiten, ze draait de deur in het slot en komt dan naast mij stappen. ‘Hoe was school?’ vraagt ze. ‘Zoals gewoonlijk, saai.’ Zeg ik. Onderweg praat Holly heel de tijd over Tim. ‘Hebben jullie wat?’ had ik gevraagd. ‘Nee, Tim heeft het niet zo met vaste relaties.’ Had ze me terug gezegd. Nu zitten we in een winkel met wel twintig kleding stukken in het pashokje. ‘Die moet je nemen.’ Zeg ik tegen Holly die een beige jurk aan heeft. ‘Denk je?’ vraagt ze wat onzeker. ‘Ja, nemen die handel.’ Zeg ik. Lachend dumpen we alles in de rekken en lopen we naar de kassa waar ik een shirtje betaal en Holly het beige jurkje dat haar beeldig staat. We zetten ons neer op een bankje. ‘Hoe zit het eigenlijk met jouw liefdesleven?’ vraagt Holly. ‘Dat vertelde ik gisteren toch al.’ Zeg ik wat scheef. ‘Denk je dat ik genoeg heb met min of meer.’ Zegt ze terwijl ze haar ene wenkbrauw ophaalt. ‘Het is ingewikkeld.’ Zeg ik. ‘Ik ben misschien blond, maar niet dom, tell me girl.’ Zegt ze. ‘Ik ben verliefd, heel erg. De jongen waarop ik verliefd ben is een maand en twee weken geleden zijn vriendin verloren in een ongeval. Ik was daar voor al op hem verliefd, ik denk dat hij mijn ware is, ik ben er van overtuigd. Hij heeft mij toen weken genegeerd en nu praat hij met me, doet lief tegen me, hij geeft signalen, weet je, maar ik denk dat hij het zelf niet door heeft. Volgens zijn broer wilt hij het gevoel onder drukken, het gevoel dat hij wat voelt voor me. Ik ben het een beet je beu om altijd achter hem te moeten lopen. Maar ik hou van hem Holly.’ Zeg ik. ‘Weet je wat jij moet doen.’ Zegt Holly met een glimlach. ‘Nee anders zou ik hier nu niet zitten.’ Zeg ik. ‘Jij moet hem achter jouw laten lopen.’ Zegt ze. ‘Maar hij wilt het niet.’ Zeg ik. ‘Je moet hem gewoon een week geen aandacht geven, flirt met andere jongens, maak hem jaloers, geloof me als hij je wilt zal hij weten wat hij moet doen.’ Zegt Holly. Ik knik even, ‘Misschien wel.’ Zeg ik. ‘Tot zondag.’ Zeg ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.