Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Super Mario Bros » Super Lila Galaxy? (VOLTOOID) » 7: Pizzabakker

Super Lila Galaxy? (VOLTOOID)

27 feb 2016 - 13:31

510

0

253



7: Pizzabakker

Lila knarst op haar tanden. Waarom heeft dit monster zo'n goed brein? En wat is hij van plan? Het universum overnemen? Hoe typisch! Sinds wanneer zijn cliché schurken zo slim?!

“Maar eh, waarom wilt u het universum overnemen?”

“Waarom wil JIJ het universum overnemen?”

Lila staart hem wazig aan. “Hoe bedoelt u?”

Bowser grijnst breed. “Iedereen wil het universum overnemen,” zegt hij dan. “Daar kun je niet onderuit. Er zijn er alleen maar weinig die het ook werkelijk doen..”

Lila begint na te denken. Dit monster is… Dit monster is een ware psychopaat!

“Ik ben één van hen. Eén van de kleine groep die werkelijk proberen hun macht te vergroten. Sommigen zijn alleen op een kasteel uit, anderen op een heel koninkrijk. Sommigen proberen een land over te nemen, anderen de wereld. Maar ik…”

Hij opent zijn klauwen en buigt zich over Lila heen.

“IK ga het universum overnemen.”

“Maar het is kerstmis!” roept Lila dramatisch uit.

Het monster begint weer als een gestoorde te lachen en Lila rolt met haar ogen.

Op dat moment komt er weer zo'n gele heks aanvliegen op zijn of haar bezemsteel.

“Meester!”

Bowser zucht. “Wat is het nu, Kamek?”

Lila kijkt op. Aha, Kamek is de naam van dat wezen. Hij geeft zijn slaafjes dus wel namen…

Kamek ademt diep in.

“Mario heeft een reeks van uw creaties vernietigd, meester. Als we niet snel iets doen komt hij bij uw Star Reactor om de laatste Grand Star te halen!”

Lila begint deze informatie meteen te verwerken. Dus er is iemand die tegen het monster optreedt. Iemand genaamd Mario, nog wel. Klinkt niet echt als een naam voor een held, maar aangezien Bowser wapens en slaafjes zoals deze Kamek heeft, zal deze Mario toch nog best wat in zich hebben. En hij moet de Grand Stars hebben, blijkbaar. Wat dat ook mogen zijn.

“Oh, vervloek Mario,” gromt Bowser. “Ik heb me goed voorbereid. Dit keer zal ík overwinnen. Het universum is van MIJ!”

“J-ja, meester!” zegt Kamek, en hij vliegt meteen weer weg op zijn bezem.

Bowser draait zich om en ziet Lila dom grinniken.

“Wat is er zo grappig?” zegt hij nijdig.

Lila grijnst. “Sorry, maar bij de naam ‘Mario’ moet ik denken aan een Italiaanse pizzabakker. Een beetje spaghetti bolognese?”

Het monster begint vonken uit te ademen. “Wil jij mij belachelijk maken?!”

Lila schudt snel haar hoofd. “Nee!! Nee, nee, nee. Ik zeg alleen maar dat–”

Ze ziet dat Bowsers nijdige blik verandert. Het verandert weer in een brede grijns.

“Weet je wat, Lila? Ik heb een geweldig idee. Hou je van spookhuizen?”

Lila slikt. “Spookhuizen?”

“Ja… Spookhuizen. Grote, donkere kamers met geesten en andere griezelige dingen. Hou je daar van?”

Lila begint al te begrijpen wat er komen gaat.

“Ik denk dat ik het op uw prachtige schip toch wat leuker vind. En eh..”

“Nee, nee!” gromt Bowser. “Ik heb het op het moment een beetje druk op het moment, dus ik plaats je bij onze Boo’s voor een tijdje. Zodra ik zaken afgerond heb, kom ik je weer ophalen.” Hij grinnikt. “Naar de Ghostly Galaxy!”

Lila laat haar hoofd zakken. “Nee…” zegt ze vermoeid. “Waarom niet naar de Christmas Galaxy.. Het is Kerstmis….” Maar Bowsers schip begint al naar het spookhuis te reizen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.