Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Xaldin in Beast's Castle » 1: BELLE EN HET BEEST.

Xaldin in Beast's Castle

29 juni 2015 - 21:26

365

0

285



1: BELLE EN HET BEEST.

"Ah, goed je weer te zien, Beast! Hoe is 't leven in je kasteel?"
Beast gromde op een niet-vrolijke manier. Lita zuchtte diep. "Weer chagrijnig?"
Beast draaide zich zuchtend om naar Sora, Donald, Goofy en Lita.
"Waarom zijn jullie hier?"
"Nou, de wereld van de Nobodies moet ergens zijn. We zijn alleen maar op zoek naar een manier om naar binnen te komen," antwoordde Sora eerlijk.
Lita zuchtte overdreven. "De wereld van de Nobodies! Ik snap nog steeds niet waarom je daar heen wil gaan! Ik bedoel, die Organization-gasten zijn té gestoord om allemaal tegelijk in elkaar te kunnen slaan. Waarom zijn we bezig met deze zoektocht om het onmogelijke te bereiken..?"
Donald draaide zich naar haar toe. "We hebben al vaker onmogelijke dingen bereikt! Ha! Alsof dit ons niet gaat lukken!"
"Donald heeft gelijk!" zei Goofy vrolijk. "Samen kunnen wij alles aan!"
Lita wreef door haar gezicht. "We moeten echt niet te overmoedig worden jongens.. Weet je nog van die andere gast van de organisatie?"
Sora tikte op zijn kin. "Je bedoelt Axel, die ene met dat rode haar?"
Lita schudde haar hoofd. "Nee, niet die.."
"Oh, die ene met dat blauwe haar!" zei Goofy.
"Nee, ook niet die!"
"Xehanort?" probeerde Donald.
Lita schudde opnieuw haar hoofd. "Nee, nee, die éne! Ugh, ik ben z'n naam kwijt.. Wacht even."
Ze ging in een hele vreemde houding staan en begon luchtgitaar te spelen. "DANCE WATER, DANCE!"
"Oooooh, híj!" riepen Sora, Donald en Goofy uit.
"Precies," zei Lita. "Die gast had zúlke geweldige, toch irriterende moves dat ik er nog steeds wakker van lig. En we dachten dat hij mákkelijk te verslaan zou zijn!"
Sora zuchtte. "Ik geef toe... Dat je daar gelijk in hebt."
Toen keek Lita op. Er kwam iemand naar beneden lopen in een hele mooie, gele jurk.
"Belle?" zei Lita verbaasd.
Belle zwaaide en Beast liep de trap op. Hij keek even om.
"Deze avond is.. Erg belangrijk."
Ze kwamen elkaar tegen voor de deuren van de balzaal, bogen voor elkaar en liepen toen de zaal binnen. Lita glimlachte van de schattigheid.
"Euhm, misschien zijn we op het verkeerde moment gekomen," bedacht Goofy.
Donald grinnikte. "Nou, daar kunnen we maar op één manier achterkomen!" En hij rende het verliefde koppel achterna.
"Donald!" riepen Sora en Lita uit, en ze renden snel achter hem aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.