Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Xaldin in Beast's Castle » 2: Xaldin verpest een feestje.

Xaldin in Beast's Castle

29 juni 2015 - 21:27

509

0

285



2: Xaldin verpest een feestje.

"Nou dan, Monsieur, Mademoiselle, geniet van jullie avond!"
Lita sloeg per ongeluk keihard de deur achter zich dicht en verontschuldigde zich. Sora zette zijn meest onschuldige blik op en Goofy zwaaide gestoord. Belle en het beest stonden in het midden van de zaal, blijkbaar klaar om te dansen, of iets dergelijks. Lumière was net een speech aan het houden toen Sora en zijn clubje binnen kwamen. De levende kaars keek samen met de andere levende schepsels om.
"..en natuurlijk zijn onze gasten ook welkom."
Lita wilde net iets zeggen, maar een krakende stem was haar voor.
"Welkom inderdaad."
Op slag grepen Belle en het beest elkaar vast, keek Sora om zich heen en werden Lita's ogen groot. Sora rende naar het midden van de zaal en keek rond. Boven hen stond een man met een zwart pak.
"Nee.. Niet een Organization-dude!" riep Lita gefrustreerd.
"Jullie kennen je grenzen niet," mompelde het organisatie-gastje.
Donald sprong kwaad op en neer. "Oh ja?! Dat zullen we wel eens laten zien!"
"Jongens.." begon Lita. "Als we nou eens aardig deden tegen meneertje.. Xaldin was het eh? Ja, misschien laat hij ons dan met rust en gaat ie er wel vandoor!" Ze keek onschuldig glimlachend naar de gast. "Eh.. Alsjeblieft?"
Xaldin keek op Lita neer. "Ik ben hier ook niet voor jullie. Ik ben hier voor het beest."
"Ga weg!!" schreeuwde Beast en hij rende boos richting Xaldin.
"Niet vanavond..." zei Belle boos.
Xaldin knipte in zijn vingers en er verschenen verscheidene kleine vijandjes. Beast sloeg er al meteen een paar in elkaar.
"Ik ben gekomen om iets waardevols van je mee te nemen," verklaarde Xaldin.
"Wauw, bedankt voor de informatieeeee!" riep Lita blij.
Maar Beast was helemaal niet blij. Hij gromde enorm kwaad.
"Ja.. Laat je woede groeien.." mompelde Xaldin nog voordat hij verdween.
Lita zuchtte diep, deed haar armen over elkaar en schudde haar hoofd. "Die Xaldin heeft een té emotieloze stem. Ik vind 'm creepy."
"Dit is niet het juiste moment om je mening te geven over iemands stem, Lita!!" riep Donald uit.
Sora pakte zijn Keyblade. "Inderdaad, we moeten eerst van deze gasten af zien te komen!"
Lita keek op en zag toen dat ze helemaal omsingeld waren door Nobodies.
"Oh goody."
Ze pakte ook maar haar zwaard tevoorschijn.
"Hier heb ik echt geen zin in.."
"Hou je mond en sla die Nobodies in elkaar!" beval Sora haar.
Lita mompelde wat en begon toen de vijandjes maar in elkaar te meppen. Donald gebruikte zijn zeer leuke magie, Goofy zijn schild, Sora sloeg er het meeste neer met zijn Keyblade, Beast vermoordde ze met brute kracht, en Lita stak er één of twee neer.
"Zo, we leven nog!" riep Lita opgewekt toen alle Nobodies weg waren.
"Waar is Belle?!" zei Sora toen.
"Hier ben ik!"
Belle kwam de balzaal weer inlopen samen met het levende servies, de klok en de kaars.
"Ah, mooi zo," zei Goofy. "Blijkbaar heeft Xaldin toch niets meegenomen!"
Hierop rende Beast verschrikt de kamer uit, gevolgd door Belle. Lita keek ze met droge blik na. "Nou, graag gedaan hoor. Waarom is het beest niet blij dat Belle er nog is? Is er nog iets ánders in dit kasteel wat enorm veel waarde heeft?"
"Waarschijnlijk," zei Sora. "Laten we gaan."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.