Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 37.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:41

216

0

156



Deel 37.

Sitting down here - Lene Marlin.

‘Mam ik ben naar boven!’ roep ik. Ik gooi alles op mijn bed en zoek mijn vaste telefoon. Als ik hem gevonden heb, Bel ik iedereen op om te zeggen dat er een feestje is bij mij thuis. Ik had het geweldige idee om Tom zo jaloers te maken, ik ga een hele avond niet naar hem omkijken, als hij al komt hij moet. Ik moet eigenlijk nog toestemming vragen aan mijn moeder, maar als iedereen al uitgenodigd is kan ze geen nee zeggen. Ik weet het ik ben slim in zulke dingen. Als laatste bel ik Brooke. ‘Hoi poes.’ Zeg ik als ze de hoorn op pakt. ‘Hoi Beest, watz up.’ Zegt Brooke. ‘Zondag B-dayParty bij mij thuis, be there.’ Zeg ik met een giga smile. ‘Toch van gedacht veranderen.’ Zegt Brooke. ‘Moet ik het niet doen dan?’vraag ik. ‘Nee ben je gek!’ roept ze door de telefoon. ‘Maar ik ga nu Bill en Tom nog uit nodigen en dan met me moeder praten.’ Zeg ik. ‘Typisch dat je het je moeder nog niet hebt gevraagd.’ Zegt Brooke. ‘Tot morgen.’ Zeg ik. ‘Morgen.’ Zegt ze terug. Ik druk de telefoon af en smijt hem op bed, nu nog naar Bill. ‘Ik ben naar hier over.’ Zeg ik. ‘Binnen twintig minuten eten we.’ Zegt men moeder.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.