Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 38.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:43

234

0

153



Deel 38.

Do something - Britney Spears.

Ik bel aan bij het huis met nummer negentien. Niet veel later word er open gedaan door Bill. ‘Hoi Ella.’ Zegt hij, hij doet teken dat ik binnen moet komen. ‘Wat brengt jouw hier?’ vraagt hij. ‘Ik ben zondag jarig en ik kwam jouw en Tom uitnodigen voor mijn B-dayParty.’ Zeg ik. ‘Bij deze kom ik.’ Zegt Bill. ‘Waar is Tom?’ vraag ik. ‘Gene idee die is al uren weg, maar hij komt vast ook.’ Zegt Bill. Het is te hopen. ‘Wees gerust.’ Zegt Bill. ‘Ik ga maar weer we gaan zo eten.’ Zeg ik. ‘Ja is goed meid, tot morgen.’ Zegt Bill. Ik steek de straat weer over en loop ons huis binnen. De geur van spaghetti komt me tegemoet. ‘Waar is pap?’ vraag ik. Eigenlijk best raar ik heb hem sinds maandagavond niet meer gezien. ‘Je weet toch dat hij op zakenreis is tot en met morgen.’ Zegt men moeder. Ik neem een hap van mijn bord spaghetti. ‘Vast niet gehoord.’ Zeg ik met een lach. ‘Mam is het goed als ik zondag een feestje geef.’ Zeg ik, eigenlijk is het geen vraag. ‘Waarom denk ik dat ik geen nee moet zeggen.’ Zegt mijn moeder. ‘Dank je mam, oma zal jullie bezoek graag hebben.’ Zeg ik met een lach. ‘Alleen omdat je jarig bent.’ Zegt mijn moeder. Ik sta recht en geef mijn moeder een kus. ‘Ik ga douchen.’ Zeg ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.