Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » Just one kiss

5 seconds of summer ~ Calum Hood

1 juli 2015 - 16:25

828

0

136



Just one kiss

Iedereen lag te slapen, maar ik geraakte echt niet in slaap. Mijn gedachten dwaalden enorm af en ik kon ze echt niet onder controle houden. Waarom doet Calum zo raar? Hij vond toch niemand leuk? Of loog hij? Waarom doet hij dan zo anders dan anders? Waarom wordt hij jaloers als ik knuffelig doe met anderen? Een zucht ontsnapte uit mijn mond en ik stapte uit mijn bed. Ik probeerde zo stil mogelijk te zijn want wilde de rest niet wakker maken. Ik sloop naar de lounge, en deed het deurtje zo voorzichtig mogelijk open. De televisie brandde en ik keek raar op. Calum lag in de zetel en keek naar mijn. Mijn gezicht werd knalrood en ik kreeg het nog moeilijker, want hij was juist de reden waarom ik niet kon slapen en waarom ik hier was. 'Hi, can't you sleep?' ik schudde mijn hoofd en ging aan de andere kant van de zetel gaan zitten. Ik wou hier alleen zijn. Waarom, o waarom moest hij nu ook waker zijn en hier zijn? Ik kreeg een rare blik van Calum toegeworpen en ik keek terug naar hem. 'What?' 'Why are you sitting that far away?' 'Because you're taking the whole sofa in, because you're laying there.' Calum fronste zijn wenkbrauwen en ik ging wat beter gaan zitten. Opeens stond Calum op en plofte naast mij in de zetel. 'Hi.' ik draaide met mijn ogen en nam het bakje van de televisie en verzette het. Calum bleef naar mij kijken terwijl ik hem probeerde te negeren. 'Abri?' 'What?' 'Why are you ignoring me?' 'Aren't you tired or something like that?' 'No?' 'Well you should be.' Calum keek mij geïrriteerd aan en vroeg wat mijn probleem was. 'Nothing just shut up and let me watch the television.' Hij beet op zijn lip en zweeg, maar uit mijn ooghoeken kon ik zien dat hij iets wou zeggen. Ik negeerde het gewoon, in de hoop dat hij misschien toch nog zou weggaan. Maar hij bleef zitten en ik kreeg het gevoel dat hij het gewoon expres deed. Ik keek op mijn gsm en zag dat het al 3 uur 's nachts was. Ik was zo moe maar mijn gedachten lieten het gewoon niet toe om te slapen. En allemaal door die jongeman naast mij hier. 'Abriiii...' Ik draaide met mijn ogen en keek Calum aan. 'What?' 'What's wrong with you? You are never so mean? Why are you being mean to me?' 'I'm not being mean, I'm just trying to watch some television, just go to bed Calum. I think you are just tired.' Een pruillip en puppy ogen werden mijn richting toegeworpen en ik probeerde het gewoon te negeren. Calum wou gewoon speciaal doen, That's it meer niet. Ik keek verder naar de televisie en opeens voelde ik Calum niet meer naast mij zitten. Eindelijk, denk ik. Eindelijk gaat hij toch naar bed. Maar ik was mis. Calum kwam voor mij staan en blokkeerde het zicht op de televisie. 'Calum please! Just stop being so annoying!' 'Just tell me what's wrong?!' 'Nothing is wrong! And stop yelling! The others are trying to sleep a bit and that's hard when you keep yelling!' 'You're also yelling.' Ik werd echt boos en sloeg mijn armen over elkaar en Calum keek mij aan. Zijn blik stond hulpeloos en hij stak zijn armen naar mij uit. Hij wou mij knuffelen maar ik weigerde. Je moet mij gerust laten wanneer ik extreme emoties heb dus zeker knuffelen is niet aangeraden wanneer ik boos ben, dus duwde ik Cals armen weg. 'Abrianna, please tell me what I did wrong. You're mad at me, I can see that, but just tell me why? I don't Like you to be upset. Please tell me why so I can fix it.' Ik keek Calum aan en ik kon mijn woordenrivier niet meer inhouden. 'YOU KNOW WHAT YOU SHOULD DO?! MAKE UP YOUR FREAKING MIND BECAUSE YOU ARE CONFUSING ME!' Niet begrijpend keek Calum mij aan. Ik draaide met mijn ogen en zuchtte zo hard. 'You said you never ever loved someone and then you are mad because I cuddle with the other guys! I mean make up your mind!' Calum keek mij verbaasd aan. 'Abrianna do you like me?' 'Isn't that obvious you dumbass! Ofcourse i like you! I've always liked you!' Opeens trok Calum mij omhoog en hield mij dicht in zijn armen en ik wilde er tegen vechten maar hij was veel sterker dan mij. Zijn hand streelde langs mijn wang en hij keek diep in ogen. Wat doet hij nu weer?! Opeens boog Calum naar mij toe en voel ik zijn lippen op de mijne. Ik schrok maar meteen kuste ik hem terug. Mijn hart maakte een vreugde dansje en ik had het gevoel dat ik begon te smelten. Zeker twee minuten stonden we te kussen en Calum liet mij dan voorzichtig los en keek mij verliefd aan. 'I can't believe that you also like me.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.