Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » XOXO, Ashton Irwin » CANDY SWAP!

XOXO, Ashton Irwin

1 juli 2015 - 17:08

680

0

99



CANDY SWAP!

Mijn hart sloeg enorm rap en maakte terwijl een vreugde dansje. Ashton is zo lief voor mij terwijl hij mij nog maar één keer ontmoet heeft. Echt zo zo lief. Ik kan het niet geloven. Ik verhongerde bijna en nam wat van de snacks die hij mij opgestuurd had. Alles was zo lekker! Ik staar naar de Vegemite en beet op mijn lip. Wat zou het toch kunnen zijn? Ik nam het potje en deed het snel open. Een rare bruine prut zit in het potje en ik trok mijn neus op. Het leek op choco maar aan de geur kon ik met zekerheid zeggen dat het geen choco was. Hij zei in de brief dat ik brood moest toasten en dan een heel klein beetje erop smeren. Oké dan. Ik rende met het potje naar beneden en toaste een sneetje wit brood. Wanneer het klaar was nam ik wat vegemite en smeerde een heel fijn laagje op het sneetje brood en nam er dan voorzichtig een klein hapje van. Het smaakte nogal gistig maar op zich was het best lekker. Ik eet het ganse stukje op en dronk dan een glaasje fruitsap. Ik wou Ashton bedanken voor zijn lieve cadeau, maar hoe. Ik wandelde terug naar boven en toen ik de doos zag staan wist ik het meteen. Ik kon Belgische snack opsturen naar hem en misschien wat bandana's enzo. Dat was nogal een goed gedacht van mij! Ik sms'te Nathalie of ze zin had om met mij te gaan shoppen en als snel kreeg ik een antwoord dat we elkaar zouden zien aan de bushalte. Ik lachte blij en nam al mijn spullen en nam een grote rugzak waar alles in zou passen. Ik wandelde naar de bushalte en Nathalie stond er al. 'Hey meid!' lachte ze en omhelsde mij toen ik dicht bij haar stond. 'Hoe is het meid, je ziet er zo gelukkig uit, heb je weer een brief van Ashton gekregen?' Ik keek haar grijnzend aan. 'Niet alleen een brief.' 'Oeh, vertel?' ik vertelde haar van de enorme doos die de postbode, die enorm onbeleefd was, gebracht had en dat er allemaal 5 Seconds of Summer merchandise inzat en ook Australische snacks. Nathalie keek mij met grote ogen aan en zei dan heel stil: 'Wow.' ik knikte blij en zei: 'En nu wil ik iets terug doen voor hem.' 'Ga je dat kunnen betalen?' 'Mama geeft mij toch veel te veel geld waar ik echt niets mee doe, dan kan ik maar beter een cadeautje kopen voor iemand anders.' Nathalie knikte begrijpend en vroeg wat ik allemaal wilde kopen. 'Ik zat te denken aan enkele leuke bandana's en enkele band shirts ofzo en dan typisch Belgische chocolade, snoepjes, koekjes enzo.' De bus kwam toe en we stapten op. 'Je vind hem echt leuk hé?' kwam er vragend uit Nathalies mond en een blos verscheen op mijn wangen. 'Ik ken hem natuurlijk niet echt echt, ik weet niet hoe hij in het echte leven is, maar als hij lijkt op wie hij is in interviews en tijdens de meet and greet, ja dan vind ik hem echt leuk.' Nathalie glimlachte en we babbelden nog een beetje over koetjes en kalfjes tijdens onze busrit.

Thuis toegekomen, was mama nog steeds op haar werk en ik spreidde al mijn spulletjes uit over de tafel. Ik heb cuberdons gekocht, echte Belgische pralinen, koeken, bandana's shirts, echt te veel om op te noemen. In onze garage ging ik op zoek naar een gigantische doos om al de cadeau's in te steken en gelukkig vond ik er één. Ik begon alles er mooi in te steken en schreef een korte brief naar Ashton om uit te leggen was alles was. Daarna zorgde ik ervoor dat de doos goed toe bleef en versierde de doos zo leuk mogelijk. Gelukkig was het postkantoor niet zover van waar ik woonde en ik ging met de doos naar het postkantoor om het op te sturen. Nadat alles betaald was en de doos weg was stuurde ik naar Ashton: I hope you'll like my surprise! XOXO Skrolan!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.