Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Decisions ~ Calum Hood » movie time

Decisions ~ Calum Hood

1 juli 2015 - 19:27

709

0

145



movie time

Het restaurantje waar Calum en ik eten is echt super gezellig met allemaal fantastische Italiaanse gerechten. We zijn begonnen met als voorgerecht enkele lookbroodjes, gelukkig heb ik muntsnoepjes en kauwgom bij mij. Als hoofdgerecht heb ik voor de ravioli met zeebaars gekozen en Calum pizza met scampi. Het is echt geweldig lekker en Calum kijkt enorm lief naar mij. 'Heb je nog zin in een dessert?' ik maak mijn wangen bol en schud dan mijn hoofd. 'We kunnen straks misschien nog iets delen in de cinema.' Calum knikt lachend en neemt mijn handen vast. 'Vond je het lekker?' heel enthousiast begin ik te knikken en streel met mijn duimen langs de zijne. 'Het eten was echt geweldig, de locatie is echt geweldig, en...' 'En wat?' 'Mijn gezelschap is ook geweldig.' Calum zijn wangen krijgen een lichte blos en oh my god, het is zo schattig! 'Kijk jou nu, zo schattig blozen! Calum je bent echt veel te schattig als je bloost!' zeg ik giechelend en verbaasd kijkt Calum mij aan en zijn mond valt open. 'Zegt degene die constant zit te blozen!' 'Wat!' zeg ik verbaasd en kijk hem met een vragende blik aan. 'Oh my god Abrianna, denk je dat het niet opvalt als jou wangen knalrood worden, het is echt super schattig als jij begint te blozen.' Zoals altijd beginnen mijn wangen een rode kleur te krijgen en Calum kijkt mij grijnzend aan en zegt al snel: 'Zie je wel.' Mijn mond valt open van verbazing en al snel steek ik mijn tong naar hem uit. Helaas is reageert hij ook enorm snel, want hij grijpt mijn tong vast. 'Wjat djoe je nju?' piep ik en kijk Calum geschrokken aan. Hij begint te schaterlachen en volgens mij blijft zijn plaat hangen want hij blijft maar lachen en lachen. Ik kan er eigenlijk totaal niet mee lachen want het doet echt wel nog pijn. 'Ljaat ljos!' 'Wat zei je?' 'Ljaat mjijn tjong ljos!' Calum lacht alleen nog meer en ik zet grote puppy ogen op. 'Oh god Abri kijk mij niet zo zielig aan.' Ik kijk nog zieliger en mijn ogen beginnen zich met tranen te vullen en al snel laat Calum los. 'Abrianna, niet huilen! Sorry alstublieft, ik was gewoon aan het lachen sorry sorry.' nu ben ik degene die begin te lachen en ik knuffel Calum. 'Grapje, maar het deed echt wel pijn.' De ober komt met de rekening en ik haal wat geld uit om mijn deel te betalen maar Calum schudt zijn hoofd en betaalt de volle pot aan de ober. 'Ben je zeker?' vraag ik moeilijk want ik wil niet dat hij voor mij betaalt als het niet mogelijk is. 'Ik ben heel zeker.' lacht hij en schenkt mij een lieve knipoog. We gaan terug naar de auto en rijden zo snel mogelijk naar de bioscoop. 'Weet je al naar welke film we gaan kijken?' vraag ik, maar Calum schudde zijn hoofd. 'Wel ik heb wel een selectie van films, maar ik laat jou lekker van mijn selectie kiezen.' Bij de bioscoop aangekomen wandelen Calum en ik hand in hand naar de kassa en ik kijk naar de films die Calum uitgekozen heeft. Een horror, een komedie en een romantische huilfilm. Het verliefde meisje in mij nam even de bovenhand en zei meteen de romantische huilfilm. Calum trekt zijn wenkbrauw op en ik begin te giechelen. 'Oké, de romantische huilfilm it is.' hij koopt de kaartjes en meteen krijgen we loveseats waardoor mijn wangen weer rood komen te staan. Calum neemt mij mee en we kijken naar alle snacks die we kunnen krijgen en Calum vraagt waar ik zin in heb en ik lach blij: 'popcorn!' 'Wow Abrianna zo cliché.' ik knipoog naar hem en hij vraagt ook nog wat frisdrank voor ons twee en nadat hij alles gekregen heeft wandel ik heupwiegend naar onze zaal, wel dat denk ik toch. 'Uhm Abri, zaal 5 is de andere kant op.' Bruusk stop ik met wandelen en schaam mij dood. Nu probeer ik eens sexy te wandelen en dan mislukt het nog eens. Calum heeft een gigantische glimlach op zijn gezicht en kust mijn wang als ik naast hem sta. 'Zotje.' fluistert hij in mijn oor en ik wordt alleen maar roder en roder.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.