Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » THEY'RE TOGETHER!

5 seconds of summer ~ Calum Hood

1 juli 2015 - 19:28

597

0

153



THEY'RE TOGETHER!

'GOODMORNING EVERYONE WAKEY WAKEY!' Ashtons stem klonk vrolijk vanuit zijn bunk en ik had zo'n zin om zijn kussen op zijn gezicht te drukken zodat hij stil zou zijn. Ik was nog zo moe, ik had amper geslapen. Ik kon net stoppen met denken aan gisteren. Ik voelde Calums lippen nog steeds op de mijne en ik slaakte een zucht. 'Shut uup!' hoorde ik Michael roepen vanuit zijn bunk en ik was zo blij dat ik niet de enige was die nog geen zin had om op te staan. Zou Calum al wakker zijn? Ik betrapte mijzelf op vlinders in mijn buik en mijn wangen kleurden er rood door. Ik probeerde nog wat te slapen en sloot mijn ogen, maar met weinig succes. Mijn gedachten dwaalden steeds af naar Calum en na een eindje gaf ik het proberen op. Ik kroop uit mijn bed en botste tegen iemand. 'OH MY GOD! Sorry!' ik keek snel achter mij om te zien wie ik geraakt had en mijn wangen kleuren knal, knalrood. 'Goodmorning Abri.' fluisterde Calum lief en drukte een zacht kusje op mijn wang. Ik werd nog roder dan ik ooit geweest was. Niet wetend hoe ik moest reageren schonk ik hem een lieve glimlach en zei gewoon goeiemorgen terug. We wandelden samen naar de keuken waar Ashton en Luke al zaten te ontbijten. 'GOODMORNING ABRI! GOODMORNING CAL!' riep Ashton met een mond vol cornflakes en ik draaide met mijn ogen en ging naast Luke zitten. 'Someone is in a great mood.' lachte Calum en kroop naast Ash aan de ontbijt tafel. 'Well at least one of us should be happy and not grumpy.' Luke keek Ashton boosjes aan en stak zijn tong uit naar hem. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Calum en hij zag dat ik naar hem keek en knipoogde. Ik wist echt niet hoe ik moest reageren op hem, want ik denk niet dat hij wilt dat de rest er al iets van weet, en ik wist ook niet hoe het nu tussen ons zat.

De rest zat in de lounge terwijl ik en Calum nog aan de ontbijttafel zaten en hij nam mijn handen vast en gaf er een klein kusje op. 'Maybe we should tell the others that we're together, then we don't have to keep everything a secret and I think the guys will be happy that we're finally together.' verbaasd keek ik Calum aan en begreep echt niet wat hij daarmee bedoelde. 'How do you mean?' 'How do I mean what?' 'That the guys will be happy that we're finally together?' Calums wangen kleurden rood en opeens wist ik wat hij bedoelde. 'They knew?' 'What?' 'They knew you liked me?' 'Ofcourse they knew, they are my best friends.' 'They're also my best friends but I never told them.' Calum lachte en trok mij voorzichtig naar hem toe en keek diep in mijn ogen. 'But you are a girl and we're all boys.' oké daar had hij wel een punt. Ik keek naar beneden en Calum nam mijn kin in zijn handen en dwong me om zijn ogen te kijken. Een verliefde glimlach speelde op zijn gezicht en heel voorzichtig kuste hij mijn lippen. Verliefd kuste ik hem terug en legde mijn armen rond zijn nek. 'I knew it!' werd er opeens geropen en snel liet ik Calums lippen los en zag Luke net nog achter het hoekje verdwijnen. We hoorden hem roepen: 'THEY ARE TOGETHER!' en dan klonk er gejuich. Ik schaamde mij zo diep en keek verlegen naar Calum. Die had er blijkbaar totaal geen probleem en knipoogde naar mij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.