Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » tell us everything

5 seconds of summer ~ Calum Hood

1 juli 2015 - 22:24

613

0

159



tell us everything

De jongens hun blikken waren op Calum en mij gericht en ik wist niet wat te doen, waar te kijken of wat te zeggen. Hun blikken bleven dan opeens op mij gericht en ik beet op mijn lip. 'Tell us?' vroeg Michael en ik keek hem aan. 'What do we have to tell you?' 'How, what, when, where?' niet begrijpend keek ik de jongens aan en Luke bleef maar grijnzen, zijn grijns was gewoon niet van zijn gezicht te slaan. 'For how long do you have feelings for Calum?' vroeg Ashton en ik zag dat hij het goed bedoelde en ik besefte ook wel dat we de jongens een soort van verklaring verschuldigd waren. Ik slaakte een zucht en dacht goed na. 'I've had feelings for Calums since he protected me against a fan who said to me that I was only a part of the band, so I could have sex with you guys.' 'Did that really happen?' vroeg Michael verbaasd en ik en Calum knikten en Luke keek naar Michael. 'Yeah, I remember how that girl screamed at Abrianna, she was really upset about that.' Ik werd rood en keek naar Calum. 'Okay now it's my turn. Calum, I really want to know since when you've had feeling for me.' Calum keek verlegen naar zijn handen en prutsten erbij. Ik zag dat Luke antwoord wou geven in Calums naam maar ik legde hem het zwijgen op en schonk Calum een lieve glimlach toe van kom zeg maar. 'I've started to have feelings for you since the day we've met.' verbaasd staarde ik Calum aan en vanuit mijn ooghoeken zag ik de andere drie jongens met een enorme grijns op hun gezicht. 'Why did you never tell me that?' 'Because I was scared that you didn't like me back.' ik trok Calum voorzichtig naar mij toe en gaf hem een klein en zacht kusje op zijn neus. 'Aw.' klonk er meteen uit de jongens hun mond en verlegen verstopte ik mij gezicht tegen Calums borst. Dit ging nogal gênant worden. 'Okay next, since when are you together?' Luke keek ons vragend aan en ik vroeg mij af of we echt al samen waren, we hadden gewoon gekust. 'We aren't together, officially.' ik keek Calum aan en hij had een grijns op zijn lieve gezichtje. 'What? How can't you be together officially? Luke saw you guys together, kissing?' alle blikken werden op Luke gericht en hij stak zijn handen op van hé ik heb enkel gezegd wat ik gezien heb. 'I didn't ask Abrianna officially to be my girlfriend.' mijn wangen kleurden rood en de jongens draaiden met hun ogen. 'You guys did kiss, it that right?' 'Yes?' 'When?' 'Last night.' zei ik blozend en de jongens hun blikken werden nu weer op mij gericht. 'Last night? Weren't you sleeping then?' ik schudde mijn hoofd en Calum zei dat hij niet kon slapen omdat hij in de war was en ik kwam ook rood en zei dat het precies hetzelfde geval was bij mij. 'And then Abrianna started yelling at me.' 'Because you couldn't make up your mind.' Calum keek mij droog aan. 'I always knew what I wanted, I was just scared that you wouldn't like me back and I didn't want that to happen.' De jongens keken ons lief aan en Ashton deed zijn mond open. 'We're so happy that you are finally well, kind of together, but you should keep it a secret for a while towards the fans. We want you to have a steady relationship before we throw the big news into the world.' iedereen knikte instemmend en ik vond het echt één van de beste ideeën ooit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.