Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » XOXO, Ashton Irwin » airline tickets

XOXO, Ashton Irwin

1 juli 2015 - 22:26

530

0

118



airline tickets

Opnieuw was er post van Ashton. Deze brief was nog maar enkele dagen na het pakketje van Ashton toegekomen. Ik opende de envelop en begon te brief te lezen.

Dear Skrolan,

How are you doing? I really hope that you are doing great and that you liked my package as well. Since we're being honest to each other and since you tell me everything, I think it's time that I tell you everything.

I always try to be happy and positive in my life. Not only because of myself, but also because of Calum, Michael and Luke. I'm the oldest one in the band and I feel like I'm the responsible one. But the truth is, that lately I've found it hard to be happy and positive because we've been so long away from home. Another reason is that I'm already 20 now and I kind of miss something in my life. I miss being at home, I miss doing stuff that I should be able to do as a 20 year old dude. Don't get me wrong, I really love being in the band, and I really love meeting our fans like you and travelling. But I do miss being normal and Skrolan, when I'm talking to you and writing to you, I have this crazy feeling that I'm normal again. I don't have to prove anything towards you and that feels so amazing. I really wish you could be here with me because that would feel so amazing just being me without having to prove myself. So again, I have a little surprise for you. You'll have to look inside the envelope again, because there's another envelope inside it. I've bought you an airline ticket so you can come to Sydney for a while. I really hope you'll come, just let me know!

XOXO, Ashton Irwin.


Verbaasd staarde ik naar de brief en kon het gewoon niet geloven. Snel opende ik de envelop helemaal en zag de andere envelop zitten. Oh my god, hij meent het dus echt. Ik rende naar beneden met de envelop in mijn handen. 'Mama! Mama! MAMA!' geschrokken kwam mijn mama de keuken uitgelopen en keek mij zuchtend aan. 'Skrolan je geeft mij bijna een hartaanval, wat scheelt er?' 'Ik heb vandaag weer een brief ontvangen van Ashton.' 'Ja? en?' 'Hij heeft mij uitgenodigd in Australië, hij heeft zelfs vliegtickets voor mij gekocht.' mam liet alles vallen en keek mij aan. 'Geen denken aan dat ik jou zomaar naar Australië laat gaan naar één of andere jongen die doet alsof hij zoveel om je geeft, als hij je echt wil zien moet hij maar naar hier komen!' ik beet op mijn lip en voelde mij een beetje gekwetst door mijn mama maar aan de andere kant begreep ik haar wel. 'Dus hij mag wel hierheen komen?' vroeg ik en ze knikte. 'Dan pas geloof ik dat hij echt is en het goed met jou voorheeft.' Ik knikte en ging terug naar boven. Zuchtend haalde ik de vliegtickets uit en er viel een briefje van tussen de tickets. Ik trok mijn wenkbrauw op en bekeek het briefje. Daarop stond: If you want to skype: here's my username, Xoxo, Ashton Irwin.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.