Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 39.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:45

275

0

160



Deel 39.

Hello - Lionel Richie.

‘Kan het nog erger?’ vraag ik aan Brooke terwijl het zoveelste musea in lopen. ‘We kunnen hem ook gewoon peren.’ Zegt Brooke die een grijns op der gezicht heeft. ‘Ik heb al twee keer gespijbeld deze week, dus nee dat is geen optie.’ Zeg ik. ‘In dit museum zijn er vijf verdiepen, dus we gaan ons opsplitsen in vijf groepen van tien.’ Zegt mevrouw Roosacker. ‘Damn ga even weg!’ roep ik een beetje te luid. ‘Als je, je naam hoort ga je bij de leerkracht staan die je word toe gewezen.’ Zegt meneer de Wilde. ‘Sanne Andison, meneer Serneus.’ Zegt mevrouw Tribiani. ‘Brooke Davis Meneer de Wilde.’ Zegt ze na een tijdje, ‘Nee.’ Zegt Brooke. ‘Veel plezier hoor!’ roep ik haar na. ‘Zara Frazeas mevrouw Tribiani.’ ‘Vincent Harachek meneer pladijs.’ ‘Bill Kaulitz meneer pladijs.’ Tom Kaulitz mevrouw Tribiani.’ Ik zie hoe Tom langs me heen naar de vrouw in het beige stapt, waarom ben ik altijd als laatste. ‘Ella Podolsky…’ Niet bij Tom niet bij Tom denk ik. ‘Mevrouw Tribiani.’ Zegt mevrouw Roosacker. Met een zucht vervoeg ik me bij haar groep, ik ga bij Zara staan. ‘Leuk dat je bij mij zit, ik dacht dat ik dood ging gaan.’ Zegt ze. Ik kijk eens rond en inderdaad we zitten bij al de seuten in de groep. ‘Ik had liever dat Tom hier niet bij zat.’ Fluister ik. ‘Ow ja je negeerplan, hoe loopt dat?’vraagt Zara. ‘Goed, ik vind het een geniaal plan van Holly.’ Zeg ik. ‘Weet je, je praat al hele de tijd over die Holly, ik wil der wel eens ontmoeten.’ Zegt Zara. ‘Zondag zie je haar.’ Zeg ik met een knipoog.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.